Strani turisti u ovom su trenutku prisutni u našoj zemlji u prilično skromnim brojkama, no sudeći po novoj anketi koju je provela tvrtka RoomRaccoon, a u kojoj je sudjelovalo gotovo tisuću potencijalnih turista, iznajmljivači i svi oni koji žive od turizma ipak se mogu nadati određenoj zaradi u narednim mjesecima.
Gotovo 60 posto Nijemaca planira otići na godišnji odmor u Europi. Isto vrijedi za 46 posto Britanaca te 53 posto Nizozemaca. Većina ispitanih Nizozemaca osjećalo bi se sigurno kada bi imali dobru komunikaciju o situaciji u određenoj zemlji od strane svoje i druge vlade dok Britanci i Talijani većinom preferiraju dobru komunikaciju od strane smještajnog objekta i da im se objasni što rade da im gosti budu sigurni. Kao glavni kriterij pri rezervaciji većina Nijemaca odabrala je mjesto s manje gužve, Britanci i Nizozemci traže sigurnost destinacije, a Talijanima je na prvom mjestu fleksibilnost oko otkazivanja.
Online check-in i beskontaktni boravak također su visoko na listi prioriteta današnjih turista. Opcije koje donedavno nisu ni postojale ili nisu bile toliko interesantne, danas su vrlo važan kriterij.
- Ovu sezonu mogu nekako izgurati samo oni koji se maksimalno prilagode uvjetima koji vladaju i potrebama turista. Dobra komunikacija i sigurnost trenutno su važniji od pogleda na more. Beskontaktni boravak je sada oznaka kvalitete smještajnog objekta i to će turisti znati prepoznati, a oznaku mogu zaraditi oni objekti koji zadovolje uvjete, a to su i online check-in, online plaćanje, ali i temeljito čišćenje objekta – rekao je Vicenco Tarabene, menadžer tvrtke RoomRaccoon za Hrvatsku, koja i nudi opciju dodjele ovog znaka kvalitete.
Koliko je to važno već je prepoznalo više od 1000 iznajmljivača u preko 40 zemalja svijeta koji koriste RoomRaccoon za unaprijeđenje poslovanja. Radi se o „sve u jedan“ nagrađivanom i inovativnom softveru za hotelski menadžment koji je uslijed aktualne krize povećao broj klijenata i broj zaposlenika. Jedan od glavnih aduta mu je osiguravanje većeg broja direktnih rezervacija bez provizije te osigurava više profita za manje posla, a ima i još niz funkcionalnosti koje ga čine „best buy“ opcijom u odnosu na konkurenciju.
- Događa se da određeni sustavi, od čega i neki od najvećih online turističkih agencija, trenutno smanjuju opseg i kvalitetu usluga koji su imali, a to je zadnje što hotelima i drugim iznajmljivačima sada treba. Kakvu poruku gostima bi poslali na taj način? Alternativa postoji, zove se RoomRaccoon i uz nju trenutno uspješno posluje mnoštvo objekata diljem svijeta. Smatramo da ne treba plakati nad sudbinom nego iskoristiti krizu za napredak. Ovo može biti korektna sezona za sve koji se potrude – istaknuo je Vicenco Tarabene te dodao da treba kapitalizirati svaki interes potencijalnog gosta i da se punjenje kapaciteta ne smije prepustiti slučaju jer još uvijek postoji šansa da se sezona, u manjem obujmu, ipak dogodi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu