Promidžbeni film Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije Dubrovnik Riviera uvršten je u uži krug u izboru za najbolji turistički film na svijetu u konkurenciji 17 zemalja i 18 gradova.
Pobjednika će izabrati publika, a glasovanje traje do 25. listopada. U promo filmu koji traje četiri minute predstavljena su autohtona jela i gastronomija kraja, plaže, otoci i prirodne ljepote kojima se diči županija kao i ponuda -od sporta, rekreacije i aktivnog turizma, zabavnih sadržaja pa do kulturnog i povijesnog nasljeđa.
Dubrovnik se ovom nominacijom našao uz bok poznatih svjetskih destinacija poput New Yorka i Cannesa. Nagradu dodjeljuje The International Committee of Tourism film Festivals koji je osnovan prije 30 godina u Beču da bi prepoznao i nagradio izvrsnost u turističkom video marketingu.
U Beču će se 12. studenog 2019. održati Grand Prix gdje će se na svečanoj ceremoniji dodijeliti nagrade za najbolji turistički film i za najbolju turističku reklamu na svijetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu