Dubrovnik je šampion hrvatskog turizma 2016. godine, objavljeno je na završnoj svečanosti Dana hrvatskog turizma (DHT) u četvrtak navečer u Bolu na Braču, na kojoj su dodijeljene i ostale nagrade pobjednicima ove sezone.
Uz oko tisuću sudionika Dana hrvatskog turizma, ministra turizma Garija Capellija, direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Ratomira Ivičića, potpredsjednika Hrvatske gospodarske komore (HGK) Josip Zaher, koji su i organizatori DHT-a, na završnoj svečanosti bili su i ministri obrazovanja Pavo Barišić, regionalnog razvoja i EU fondova Gabrijela Žalac te graditeljstva Lovro Kuščević, kao i brojni župani i gradonačelnici.
Čestitajući svima u turizmu na odličnim ovogodišnjim rezultatima, ministar Cappelli poručio im je da ustraju i da se kvalitetan turizam gradi godinama.
"Tu sam da se naklonim svima u turizmu za odlične rezultate i veliki trud. Za dostići brojke iz Strategije turizma i trebaju nam rekordi, kao i ravnomjerniji razvoj turizma, a sada i jače ka kontinentu", kazao je Cappelli, koji je zbog obveza u Vladi na DHT uspio stići danas na završnicu.
Dodijelio je i nagrade najboljem hotelu, nagrade za životno djelo te šampionu turizma Dubrovniku.
Okupljenima je poručio da je hrvatski turizam ove godine opet dokazao svoju snagu sa 90 milijuna noćenja i 9 i pol milijardi eura prihoda.
"Ne sumnjam da ćemo do 2020. godine uspjeti povećati prihode od turizma na oko 15 milijardi eura, kako je cilj u Strategiji jer stvaramo sjajan turizam kojem se vani klanjaju i dive, a neki već i uče od nas. Svega toga ne bi bilo bez ljudi", kazao je Cappelli.
Ministar turizma poručio je i da se neće zapustiti Slavoniju i kontinent kao ni nautički i zdravstveni turizam jer se time produljuje sezona.
Osim Dubrovnika za šampiona i najuspješniju destinaciju u turizmu ove godine, nagradu Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma dobio je za životno djelo Selimir Ognjenović iz njemačkog touroperatora ID Riva.
Ta je nagrada sve okupljene digla na noge, a Ognjenović je podsjetio da je u turizmu jako dugo te se zahvalio svim partnerima pozivajući ih u otkrivanje i razvoj turizma u Slavoniji i Baranji, Zagorju i šire na kontinentu.
"Vi mladi koji radite u turizmu i obišli ste svijet, jeste li bili u Slavoniji i Baranji? Sada je vrijeme da se pokrenete, i vi i svi ostali, da i tamo radimo i da ljudi ne odlaze od tamo", poručio je Ognjenović.
Turističkim događajem godine proglašen je 'Advent u Zagrebu', kulturnom atrakcijom godine šibenska Tvrđava Barone, a inovacijom godine projekt Apoksiomena na otoku vitalnosti Lošinju.
Dodijeljene su i nagrade HGK Turistički cvjetovi-kvaliteta za Hrvatsku hotelu godine Villi Dubrovnik iz Dubrovnika, kampu godine rovinjskom Valalti, dok je restoran godine Bevanda iz Opatije.
Proglašeni su i marina godine Frapa iz Rogoznice te putnička ili DMK agencija godine Katarina Line iz Opatije.
Na svečanosti dodjele u šatoru uz bolski hotel Bluesun Elaphusa, koji se večeras tresao pod naletima bure, nastupili su pjevač Petar Grašo te svjetski poznati dvojac 2Chellos – Stjepan Hauser i Luka Šulić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ma,ima toliko lijepih mjesta , za napisati njihove rezultate…ali STRAH – da će BESPLATNO
raditi nekome promidžbu- od koga nemaju nikakvu korist – je VEĆI.
Spojio se pakao politike i medija / EPH/.a !
…toliko smo se naslušali o Dubrovniku, pranje mozga svaku večer na televiziji, dajte im te nagrade,
priznanja, kipove ….spomenike….bilo što samo da utihnu , i daju drugima na Jadranu živjeti…
točno. kad ćemo u medijima konačno čitati tekstove o taru-vabrigi, koji imaju broj noćenja skoro kao dubrovnik. dubrovnik je precijenjen, a ne sudjeluje u prinosu od turizma kao zapadnoistarski gradovi i mjestašca. gledali smo mi i o zadru i splitu, a oni imaju turizam na razini statističke pogreške…to su naši mediji.
…toliko smo se naslušali o Dubrovniku, pranje mozga svaku večer na televiziji, dajte im te nagrade,
priznanja, kipove ….spomenike….bilo što samo da utihnu , i daju drugima na Jadranu živjeti…
Koja odvratna klaunijada. Što će turizam imati od toga što je dodijeljena nagrada, plaketa i medalja? Odvratna ekipa koja sama kreira nagrade i dodjeljuje ih međusobno, izotvaraju se šampanjci i iždere torta sve na trošak ljudi koji su doista zaslužni za uspjeh u turizmu a to su hoteljeri i mali ljudi koji neumorno rade na promociji hrvatske u inozemstvu.
Uključite se u raspravu