Iznos koji se izdvaja za tu svrhu raste svake godine, pa će ove za tu svrhu biti osigurano 22 milijuna kuna za građane i 22 milijuna kuna za pravne osobe, a procedura prijave bit će vrlo slična kao i prijašnjih godina. Iako detalji još nisu navedeni na stranicama Fonda, za pretpostaviti je da će i ove godine za dobivanje sredstava biti važna brzina, odnosno da će se dijeliti prema brzini prijave, piše Rep.hr.
2018. godine, natječaj je zatvoren za dan i pol, a 2019. godine za dva dana, no preporuka je javiti se što ranije.
Najveći iznos koji će se moći dobiti za kupnju električnog automobila bit će 70.000 kuna. Više informacija o iznosima ovisno o vrsti i vrijednosti vozila rep.hr će objaviti neposredno prije natječaja. Prošle godine dobivalo se do 80.000 kuna, odnosno do maksimalno 40 posto iznosa cijene električnog automobila, odnosno do 40.000 kuna za plug-in hibride čija je emisija CO2 manja od 50 g/km, do 20.000 kuna ze električne skutere, motocikle i četverocikle te do 5000 kuna za električne bicikle. Sufinancirala su se isključivo nova vozila. Procedura je uključivala dostavu ispunjenog i potpisanog obrasca, kopiju osobne iskaznice, tehničke karakteristike vozila iz ponude i samu ponudu dobivenu u prodajnom salonu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.sramotno što radi plenković i HDZ!
izgubili smo 40 milijardi kuna zbog corone, ljudi nemaju posla i žive od pomoći, a oni dijele bogatima još bogatije bonuse za kupnju električnih vozila i skutera umjesto da taj novac usmjere u naše gospodarstvo, a ovako novac ide u gospodarstva drugih zemalja!!!!!!
Rade subvencije bogatima ,kod mene u Slavoniji ima jedna uzrečica ” maze mašću masnu guzicu” ,ali u ovom slučaju pomažu industriji njemačke,francuske i drugih zemalja gdje se ti auti proizvode ,dakle mi možemo očekivati da nam drzava pojača broj naknada da nadoknadi te novce
Uključite se u raspravu