Hrvatski pionir društvenog poduzetništva i potporna organizacija za razvoj društvenog/impact poduzetništva ACT Grupa aktivirala se na domaćem tržištu ulaganja s utjecajem na društvo i okoliš kroz praktična rješenja, gdje potencijal socijalnog poduzetništva, kažu, nije dovoljno prepoznat.
Riječ je o novijem obliku financiranja čija je vrijednost lani u svijetu iznosila oko 450 milijardi eura, a sve je popularniji među poduzetnicima i ulagačima jer, između ostalog, povezuje kapital i stručnost privatnog, javnog i neprofitnog sektora.
No, potencijal nije prepoznat u Dunavskoj regiji, u kojoj je i Hrvatska, jer se procjenjuje da je tek 2% globalnih investicija s društvenim utjecajem usmjereno prema poduzećima ove regije.
S ciljem popularizacije tržišta lani je pokrenut projekt Finance4socialchange koji je podržala i EU kroz prekogranični program Interreg Danube, a koji okuplja partnere iz 12 zemalja, promičući međusobno učenje između poduzeća i investitora u projekte s društvenim utjecajem, poduzetničkih potpornih institucija te donosioca odluka i javnih politika na nacionalnoj i regionalnoj razini.
Na domaćem tržištu ulogu je preuzela ACT Grupa koja će u sklopu projekta uskoro objaviti poziv poduzećima na natjecanje Business Plan Competition koje će tvrtkama omogućiti unapređenje poslovnih planova te povezivanje s investitorima i financijskim institucijama koje ulažu u razvoj poduzetništva s pozitivnim društvenim utjecajem. Sve informacije će biti dostupne na stranicama ACT-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu