Otvaranjem preuređenih i proširenih trgovina Intersport i Stradivarius, dovršena je prva faza proširenja Arena Centra u sklopu koje je i do sad najveći trgovački centar u hrvatskoj metropoli dodatno proširen za približno 2.000 m2 od planiranih 5.500 m2.
Do kraja godine očekuje se dovršetak druge faze preuređenja koje će donijeti dodatnih 3500m2, kao i ulazak novih brendova u Arena Centar.
U 2019. godini planira se i otvorenje retail parka ispred zapadnog dijela centra što će Arena Centru donijeti novih 8000 m2 prodajne površine.
„Ovako značajno ulaganje prije isteka prvog desetljeća centra nije uobičajeno i pokazatelj je važnosti i uspješnosti Arena Centra na tržištu. Na proširenje smo se odlučili zbog velikog interesa novih brendova za ulazak u Arena Centar, ali i zbog zahtjeva postojećih zakupaca za proširenjem svojih trgovina. To je i najbolji pokazatelj odličnog poslovanja trgovaca u Arena Centru kao i popularnosti Arena Centra među kupcima. Od samog otvaranja mi smo strateški fokusirani na zadovoljstvo i vjernost kupaca, čije interese i tijekom ovog preuređenja stavljamo na prvo mjesto.“ rekao je Tomislav Dekalić, direktor Arena Centra.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu