Trend zdrave prehrane uzima sve veći zamah, a tim koji stoji iza nove gastro platforme na hrvatskom tržištu odlučio je pomoći svima koji se žele hraniti zdravo, a u tome ih sprečava nedostatak vremena te užurbana svakodnevica.
Marko Dravinec, Antonio Matušan i Domagoj Vukić vlasnici su koncepta Zdravi obroci, koji se temelji na dostavi već unaprijed gotovih i pripremljenih jela sa zdravim predznakom. Začetnik ideje je Marko Dravinec, vlasnik Malog Vrta, cateringa i restorana zdrave hrane na zagrebačkoj Malešnici, koji je ideju dostave ready-to-eat jela predstavio Antoniju, inače studentu automatike na FER-u i Automation and Control Engineeringa na Politecnico di Milano te su je s Domagojem, studentom brodostrojarstva na FSB-u počeli razrađivati.
Vakumirano, bez konzervansa
“Obiteljski posao je bila mala voćarnica u kvartu, a kada se pojavio problem bacanja hrane i male marže za proizvode u prodaji 2014. mama i ja krenuli smo kuhati domaća jela s proizvodima od lokalnih OPG-ova. Unutar tri mjeseca proširili smo posao s prostora od 15 na prostor od 60 kvadrata, opremili novu kuhinju, povećali kapacitete i počeli izbacivati do 100 jela dnevno. Zaposlili smo pet ljudi u tom periodu i nastavili dalje priču provjerenih namirnica kvalitetno pripremljenih. Kraj 2015. godine smo otvorili još jednu kuhinju i izbacivali do 200 jela dnevno te sam došao na ideju o vakumiranim gotovim obrocima jer sam počeo shvaćati koliki je problem logistika dostave toplih obroka i koliko ograničenja ima”, objašnjava Dravinec. Kako kaže, sama ideja je došla kao način da se pokrije velika potražnja za kvalitetnim i zdravim jelima. Klasičan catering nije učinkovit zbog prevelikih troškova distribucije i proizvodnje stoga su osmišljeni Zdravi obroci, točnije proizvod bez konzervansa, aditiva i pojačivača okusa. Web stranica zdraviobroci.hr im je puštena u pogon u ožujku, a nude četiri vrste menija – Protein+, Vege, Vegan, Fitness, koji imaju rok trajanja od 15 dana, a spremni su za konzumaciju unutar dvije minute. U ponudi je 20 različitih obroka tjedno, a kako ističe Dravinec koliko god je to moguće namirnice nabavljaju s lokalnih OPG-ova. Zdravi obroci nude i odabir menija za cijeli dan, od doručka, ručka i večere, kao i međuobroke te svježe cijeđene sokove. Iza prvih jela i recepata stoji Dravinec koji je tu ulogu prepustio glavnom kuharu koji osmišljava nova jela u suradnji s nutricionistima.
Žele u B2B segment
“Reakcije su nevjerojatne i ni u najljepšim snovima se nismo nadali ovome što se dogodilo. To nas je malo i unazadilo jer smo se pripremali na polagani rast, a ne na boom i šumski požar koji nas je zahvatio. Iz asortimana se najviše traže protein+ jela, makar nas je iznenadio i odaziv na vegan i vege ponudu”, ističe Dravinec. Zasad svoje zdrave obroke prodaju putem webshopa, a u planu im je i otvaranje prve trgovine kroz mjesec dana, kao i dostava u Rijeci, Splitu i Puli. Priželjkuju i širenje u inozemstvo putem franšiza.
˝Trenutačno više niti nebo nije granica. Planovi su nam bez ograničenja, ali idemo oprezno da se ne dogodi da izađemo s dobrim proizvodom, ali padnemo na testu kvalitete nakon nekog vremena. Širenje ide postepeno, zasad smo od starta u ponudu uvrstili energetske kuglice, pločice, doručke, a planiramo ubaciti i shootere i imuno boostere u narednim mjesecima. Što se tiče prodaje, želimo se usmjeriti prema B2B segmentu – firme koje žele svojim zaposlenicima ponuditi zdraviju i kvalitetniju prehranu te tako unaprijediti svoje poslovanje, ali istovremeno i prema specijaliziranim dućanima i teretanama. Također, u procesu smo otvaranja prvog zdravog dućana u Zagrebu kao svojevrsnoga brandstorea”, poručuju Marko Dravinec, Antonio Matušan i Domagoj Vukić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu