Zbog neizvjesnosti oko Konzuma brojne tvrtke traže put do polica drugih trgovačkih lanaca. Puno manjih dobavljača smanjilo je isporuke Konzumu jer zbog nenaplaćenih dugovanja nemaju dovoljno novca da plate kooperante i isporuče veće količine, a kako je keš sve više na cijeni, cvjeta i crno tržište, posebice “zelenjave”, piše Večernji list.
S druge strane, malo je vjerojatno da bi restrukturiranjem, ako do njega dođe, opstale sve trgovine Konzuma, koje su od 75% prodaje domaćih proizvođača na hrvatskom tržištu “gutale” najmanje 30% robe pa nije čudno što je ovih dana i Kraš ulistan na police Lidla. Napolitanke, petit beurre, čokolade Dorina, Životinjsko carstvo…, čak 17 različitih artikala reklamira se kao novo u ponudi.
"Jedan smo od najpoželjnijih brendova" No u Krašu opovrgavaju kako je njihovu ulasku u Lidl kumovala teška situacija s Agrokorom. Jednostavno se poklopilo da su pregovori koji dugo traju sada okončani, objašnjava nam direktor prodaje Kraša Darko Džinić ističući kako je hrvatska konditorska perjanica puno ulagala u svoje brendove, ambalažu, marketing…, što su prepoznali kupci i traže njihove proizvode. Čak pet-šest njih je i lider na tržištu u svojim kategorijama te je normalno da ih svi trgovački lanci, i ne samo Lidl, žele na svojim policama.
– Lidl definitivno prati što se događa na tržištu, a mi smo jedan od najpoželjnijih brendova – kaže Džinić te dodaje kako njihov ulazak u Lidl nije nimalo dramatičan kako se to prikazuje. I 2007. i 2008. bili su prisutni u Lidlu s 80-ak proizvoda pa opet od 2010. do 2012. U Lidlu Hrvatska nisu htjeli komentirati ponovno ulistavanje Kraša, tek kako na svakodnevnoj bazi optimiziraju i mijenjaju asortiman, susretljivi su i spremni na otvoren razgovor sa svima te da odluke o izboru dobavljača ovise ponajviše o kvaliteti proizvoda i najboljem omjeru cijene i kvalitete.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.de gustibus non disputandum est
ajde ajde dobili ste priliku za tih 5-6 "krava muzara" …. no zašto kupovati skupe Kraš proizvode u Lidlu pored jeftinijih i podjednako dobrih LIDL proizvoda?
Molim te nemoj uspoređivati lidlov škart sa Krašem, ili si samo dežurni trol.
[/quote]
Kraš je dobro platio Lidlu za uvrštavanje svojih proizvoda na police, tako
da ne stoji baš priča da je LIdl lud za Krašom.
Sve je to posao.
Ali ajde, neka se ljudi vesele .-)
ajde ajde dobili ste priliku za tih 5-6 "krava muzara" …. no zašto kupovati skupe Kraš proizvode u Lidlu pored jeftinijih i podjednako dobrih LIDL proizvoda?
Molim te nemoj uspoređivati lidlov škart sa Krašem, ili si samo dežurni trol.
Uključite se u raspravu