Donosimo prezentacije sa konferencije “Snaga hrvatske hrane”

Autor: Poslovni.hr , 27. siječanj 2016. u 09:39
Foto: Jurica Galoić / Pixsell

Budućnost domaćih brendova je u transformaciji i dodavanju nove vrijednosti, a ne odlaziti se boriti na tržištima na kojima niste dorasli veličinom.

Brend je pogled na svijet i pomaže u kreiranju dodatne vrijednosti, a njegova trajnost je puno dulja nego običnog proizvoda, poručio je Karlo Stojčević iz Red Pointa u prezentaciji 'Brendiranje i brend strategija za OPG-ove: Kako stvoriti prepoznatljiv proizvod'.

Na konferenciji Snaga Hrvatske hrane održanoj jučer u Zagrebu održane su i
prezentacije:

– Uvodna prezentacija 1: Hrvatska poljoprivreda 2030 (Žaklina Jurišić,
HKG)

– Key note izlaganje:  Hrvatska poljoprivreda 2030 – Ususret i nasuprot
2016. (Darko Znaor, neovisni agrarni analitičar)

– Uvodna prezentacija 2: Kako do konkurentnog proizvoda i plasmana na
inozemna tržišta (Zvjezdana  Blažić, Geja savjetovanje)

– Stručna prezentacija 1: Ekonomski značaj zaštićenih autohtonih proizvoda
(Ana Marušić Lisac, Biotechnicon)

– Radionica: Brendiranje i brend strategija za OPG-ove – Kako stvoriti
prepoznatljiv proizvod (Karlo Stojčević, Red Point)

Komentirajte prvi

New Report

Close