Brend je pogled na svijet i pomaže u kreiranju dodatne vrijednosti, a njegova trajnost je puno dulja nego običnog proizvoda, poručio je Karlo Stojčević iz Red Pointa u prezentaciji 'Brendiranje i brend strategija za OPG-ove: Kako stvoriti prepoznatljiv proizvod'.
Na konferenciji Snaga Hrvatske hrane održanoj jučer u Zagrebu održane su i
prezentacije:
– Uvodna prezentacija 1: Hrvatska poljoprivreda 2030 (Žaklina Jurišić,
HKG)
– Key note izlaganje: Hrvatska poljoprivreda 2030 – Ususret i nasuprot
2016. (Darko Znaor, neovisni agrarni analitičar)
– Uvodna prezentacija 2: Kako do konkurentnog proizvoda i plasmana na
inozemna tržišta (Zvjezdana Blažić, Geja savjetovanje)
– Stručna prezentacija 1: Ekonomski značaj zaštićenih autohtonih proizvoda
(Ana Marušić Lisac, Biotechnicon)
– Radionica: Brendiranje i brend strategija za OPG-ove – Kako stvoriti
prepoznatljiv proizvod (Karlo Stojčević, Red Point)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu