Movo, inovativnom mobilnom uredu tvrtke Sobočan dodijeljena je još jedna prestižna međunarodna nagrada, BigSEE Wood Award 2021.. Nagradu su dobili za najbolji dizajn u kategoriji drvenog namještaja, a nominirani su i za Grand Prix.
Time je Movo u manje od godinu dana osvojio čak tri prestižne međunarodne nagrade. Ideja za ovaj proizvod u tvrtki Sobočan „rođena“ je u proljeće ove godine, a u Movo mobilne urede razradio ju je dizajnerski tim tvrtke točnije Anamaria Burazin kao produkt dizajner, te arhitekti Mirna Jović Jakov Fatović. Od ideje do realizacije i gotovog proizvoda bilo je potrebno samo četiri mjeseca, a već u prosincu stigla je ova prva velika međunarodna nagrada.
Moderna uredska rješenja koja štede prostor danas su sve traženija, a movo modeli, osim funkcionalnosti koju pružaju, osmišljeni su i izvedeni na način da se nakon rada vrlo jednostavno pretvaraju u moderan dizajnerski element. Već sada, dostupan je u šest modela, koji se razlikuju po dizajnu, veličini, opremi te materijalima obrade, a moguće ih je i personalizirati primjenom brand boja te aplikacijom logotipa tvrtke. Svaki od modela je mobilan, sklopiv, opremljen strujnom kutijom i spremištem te ima mogućnost zaključavanja.
Krenuli su i s promotivnim aktivnostima na ciljanim tržištima te vjeruju kako će zanimanje i potražnja za Movom u skorije vrijeme značajno rasti. ˝Najveći interes imamo na njemačkom tržištu, što je bilo i očekivano s obzirom na to da smo ga i definirali kao naše primarno ciljano tržište te smo na tom tržištu najprije krenuli s promocijama˝, objašnjavaju iz tvrtke.
Inače, ovu obiteljsku tvrtku vode Franjo Sobočan te njegovi sinovi Nikola i Dejan, a iza njih je, kažu, više od 8000 realiziranih projekata, od 200 arhitektonsko-dizajnerskih, šest proizvodnih hala, 1,5 milijuna kvadrata opremljenih poslovnih prostora te realizirane projekte u više od 20 država diljem svijeta. Tvrtka je to koja je u 20 godina poslovanja izrasla u ozbiljnog “igrača” na europskom tržištu kada je riječ o dizajniranju, projektiranju i proizvodnji opreme za prodajne i poslovne prostore, a imaju 200-tinjak zaposlenika. Zadnja značajnija investicija, vrijedna 300.000 eura, bila im je kupovina linije za lakiranje drvenih elemenata, odnosno ulaganje u stroj koji je omogućio još kvalitetnije izvođenje radova.
˝Više od 50 posto svojih godišnjih prihoda ostvarujemo na izvoznim tržištima kao autorizirani partner svjetskih, renomiranih brendova. Pritom, najznačajnija izvozna tržišta su ona njemačkog govornog područja; Austrija, Njemačka i Švicarska te ostale zemlje zapadno – europskog tržišta. Listu poslovnih partnera u ovoj godini proširili smo s velikim brojem klijenta među kojima su i Harvey Norman, Crocs Europa, Drogerie Markt, Sana Labor Slovenija, Wespa Spaces, Petrol, RascoKoalinovec, Lukoil i mnogi drugi. Također, nastavili smo dugogodišnju suradnju s Valamarom, Maistrom, Mol Grupom, Intersportom te TAF-om˝, kaže Sobočan.
Osim inovacije Movo koju su nedavno izbacili na tržište, ove su godine osvježili i vizualni identitet i iz naziva tvrtke isključili naziv ‘Interijeri’ kako bi se jasnije predstavili širinu usluga koje pružaju, kapacitete i mogućnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu