Domaća kozmetika na sve boljem glasu u inozemstvu

Autor: Marta Duić , 03. kolovoz 2017. u 14:30
Kvaliteta i prirodni sastojci ključ su uspjeha/Borna Filić/PIXSELL

Izvoz u 5 godina udvostručen, Zajednica za deterdžente i kozmetiku ušla u Cosmetics Europe.

Zajednica za deterdžente i kozmetiku pri HGK, koja okuplja 40 proizvođača i veletrgovaca kozmetičkih proizvoda, pridružila se europskom udruženju Cosmetics Europe.

"Udruženje poput Cosmetics Europe ima izravan pristup propisima u pripremi te mogućnost lobiranja pri Europskoj komisiji. Osim što time mogu zaštititi interese naše industrije, ujedno potiču i različite projekte vezane za zaštitu okoliša, kvalitetu proizvoda i sigurnost potrošača te doprinose ugledu i pozitivnom stavu javnosti", rekla je poslovna tajnica Zajednice za deterdžente i kozmetiku pri HGK Marina Biškupec dodajući da se u kozmetičkoj industriji zadnjih nekoliko godina bilježi kontinuirani rast.  

 

79 milijuna

kn rastao je prihod kozmetičke industrije od 2012. do 2015.

U razdoblju od 2012. do 2015. ukupan prihod porastao je za 79 milijuna kuna. "Hrvatski kozmetički proizvodi svojom kvalitetom pronašli su mjesto na tržištu i uspješno konkuriraju stranim proizvodima. Izvoz kozmetičkih proizvoda u 2016. je iznosio 10.028 tona i gotovo se udvostručio u odnosu na 2011. kada je iznosio 5792 tone. Mnogi mali proizvođači proizvode prirodnu kozmetiku temeljenu na prirodnim sirovinama našeg podneblja te su svojom ponudom kvalitetnih proizvoda učvrstili svoj položaj na tržištu", pojašnjava Biškupec.

Prema podacima Cosmetics Europe, upravo su europske države vodeći globalni proizvođač kozmetičkih proizvoda sa 77 milijardi eura godišnje, a slijedi SAD sa 64 milijardi eura te Kina s 41 milijardom eura. Francuska i Njemačka glavni su europski izvoznici, a proizvodnjom kozmetike se bavi više od 5000 tvrtki u Europi. 

Komentirajte prvi

New Report

Close