Domaća hit destinacija: Noć s 50 eura skočila na 300, a već pljušte rezervacije za iduću godinu

Autor: Poslovni.hr , 18. listopad 2021. u 08:17
Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL

Svi uključeni u posao oko iznajmljivanja kuća slažu se da je ove godine bilo puno lutanja domaćina oko formiranja cijena, pa su neki u strahu od praznih kuća značajno spuštali cijene, dok su ih drugi značajno povećavali kako je potražnja rasla.

Turistička sezona obilježena Covidom za Imotsku krajinu je bila posebno unosna, jer je njihovih 2,5 tisuće postelja bilo dupkom puno.

Naime, nakon uspješno odrađene turističke sezone zadovoljna je većina od 384 vlasnika luksuznih kuća za odmor s bazenima u Imotskoj krajini koja će ove godine prvi put u povijesti zabilježiti čak 100 tisuća noćenja, četiri tisuće više nego do sada najbolje 2019. godine.

“Imali smo odličnu špicu sezone i rujan, ali izostala je predsezona i zato još zaostajemo za tom godinom. Ova godina u Zagori bila je u znaku pretežno gostiju iz Njemačke, Poljske, Skandinavije, Nizozemske i Austrije.

Rezervacije su bile u zadnji trenutak, a 2022. već sada pokazuje da će biti drugačija i konkurencija puno jača. Zato će nam biti jako važan državni marketing koji će se raditi tijekom zime jer do tržišta treba stići s kvalitetnim porukama”, kaže Ana Marija Paleka, voditeljica ureda Novasola za Slobodnu Dalmaciju.

Svi uključeni u posao oko iznajmljivanja kuća slažu se da je ove godine bilo puno lutanja domaćina oko formiranja cijena, pa su neki u strahu od praznih kuća značajno spuštali cijene, dok su ih drugi značajno povećavali kako je potražnja rasla.

“Sve je to logično jer smo mi preko noći prošli put od očaja do euforije, odnosno od 50 eura do 300 eura za noć u istom objektu. Nitko nije očekivao takav interes odjednom i nisu se svi jednako snašli u tome.

Bitno je da kvalitetu zadržimo, ali ona je ove godine bila u padu i gosti su nam to zamjerili. Zato treba biti razborit i pažljiv u promišljanju poslovanja za 2022. godinu jer u njoj više nema iznenađenja.

Ulazimo u normalnu godinu sa jakom konkurencijom i neće sve biti kao ove godine”, poručuje Boris Žgomba, predsjednik Udruge agencija pri HGK.

Komentirajte prvi

New Report

Close