Dogus Croatia i Hyatt Hotels Corporation u proljeće 2019. godine otvaraju Hyatt Regency Zadar Maraska, prvi hotel pod Hyattovim brendom u Hrvatskoj, ali i na cijelom Jadranu.
Uz hotel, Dogus grupa sagradit će 115 luksuznih rezidencija te komercijalni dio s ekskluzivnim trgovinama i ugostiteljskim sadržajima, a vrijednost ulaganja iznosit će 100 milijuna eura. Projekt koji će se realizirati na mjestu bivše tvornice Maraska u četvrtak su na lokaciji predstavili investitori te predstavnici Hyatta, a na predstavljanju je bio i ministar turizma Anton Kliman. "Otvaranje hotela Hyatt Regency Zadar Maraska naglašava naše ambicije u razvoju brenda Hyatt Regency. Ovaj hotel ne obilježava samo ulazak Hyatta na hrvatsko tržište, nego će biti i naš prvi hotel na Jadranskoj obali. Našim gostima namjeravamo pružiti vrhunski smještaj i usluge koje su Hyatt Regency učinile uspješnim i prepoznatljivim širom svijeta. Želimo biti i dobar susjed lokalnoj zajednici te pridonijeti osnaživanju turističkog profila Hrvatske", izjavio je Jacques Morand, regionalni potpredsjednik, Hyatt International Hotels and Resorts.
Hüsnü Akhan, predsjednik Uprave Dogus grupe, istaknuo je kako u Dogusu snažno vjeruju u veliki potencijal Hrvatske, zbog čega nastavljaju ulagati u područja i sektore koji se na održiv način uklapaju u korporativnu politiku grupe. Inače, Dogus s Hyattom surađuje već 20 godina u Turskoj."Oduševljeni smo što počinjemo jedan od prestižnih projekata u Zadru s našim partnerom Hyattom. Hrvatska ima velike mogućnosti za razvoj luksuznog turizma, na koji smo snažno usmjereni. Zajedno s Hyattom nadamo se da ćemo osnažiti potencijal ove regije", kazao je Naci Baserdem, predsjednik Dogus Turizam grupe. Burak Baykan, regionalni direktor Dogus grupe za Hrvatsku i Crnu Goru, podsjetio je da će s ulaganjem u hotel Maraska ukupni iznos ulaganja Dogus grupe u Hrvatsku porasti na 350 milijuna eura. "Zajedno s Hyattom radit ćemo na transformaciji stare tvornice pića u hotel koji će gostima ponuditi najvišu razinu usluge. Uvjereni smo da će brend poput Hyatta značajno pridonijeti atraktivnosti Zadra kao destinacije, ali i ukupnom razvoju ponude Hrvatske", kazao je Baykan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu