Turska Dogus Grupa intenzivno traži lokaciju u Splitu za izgradnju hotela ili restorana, a u nedavno kupljenoj zgradi u centru Zagreba, gdje će biti smješten i regionalni ured, planiraju otvaranje luksuznog restorana.
Usto, u Zadar planiraju dovesti Hyatt, a Villa Dubrovnik postat će perjanica lanca od devet luksuznih hotela Dogusa koji će uskoro dobiti i krovni brend. Najavili su to u petak vlasnik i Uprava Dogus Grupe, jedne od najvećih turskih korporacija koja djeluje na globalnom tržištu, iskoristiši priliku otvaranja Dogusova Beach Kluba Portus, u marini D-Marin Dalmacija u Sukošanu. Vlasnik Dogus Grupe Ferit Şahenk istaknuo je da je Hrvatska jako važna destinacija za Dogus, potvrdivši da u zadarski hotel Maraska dolazi svjetski brend Hyatt.
"Kvaliteta koja je potrebna Hrvatskom turizmu treba biti na razini luksuza, i to je upravo ono što želimo postići svojim investicijama. Gosti marina ne žele samo sunce i more, već i sadržaje koje će moći koristiti, od hotela do klubova. Elitni nautički i sportski turizam jedan je od najboljih alata za promociju Hrvatske kao destinacije za luksuzni turizam. Upravo s ciljem razvoja luksuznog turizma željeli smo dovesti svjetski hotelski brend Hyatt u naš Hotel Maraska, a projekt smo zamislili tako da uz hotel imamo i sadržaje koje će moći korisistiti i stanovnici Zadra.
U našim investicijama važno nam je stvoriti nešto što će koristiti lokalnoj zajednici, istaknuo je vlasnik Dogus Grupe. U klub Portus Dogus je uložio 6,5 milijuna eura, čime je njihova investicija u najveću dalmatinsku marinu dosegla 25 milijuna eura u zadnje tri godine. Povrat investicije očekuje se za osam do 10 godina. Dogus Grupa u Hrvatskoj za sad ima dva hotela (D-Resort u Šibeniku i Villa Dubrovnik) i tri marine, čiji je ukupan godišnji prihod oko 30 mil. eura.
S dobiti trenutno posluje tek Villa Dubrovnik, što dakako još ne ispunjava očekivanja ulagača, no E. Naci Baserdem, predsjednik Dogusove Turizam grupe ističe kako se radi o dugoročnim ulaganjima koja tek trebaju dati rezultate. Do?uş grupa u sedam godina, koliko posluje u Hrvatskoj, uložila je oko 250 mil. eura, a brojka će uskoro narasti na 350 mil. eura, nakon što se okonča najnovija hotelska investicija u Hotel Maraska. Projekt Maraska u Zadru vrijedi 100 mil. eura od čega će 50 milijuna eura biti uloženo u hotel s 5 zvjezdica sa 130 soba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu