Iako je veličinom i utjecajem svog gospodarstva Hrvatska u svijetu tek mali i gotovo "nebitan" igrač, neki hrvatski brendovi ipak su se uspjeli probiti na europska, ali i svjetska tržišta. Najčešće se tu radi o brendovima koji dolaze iz sektora robe široke potrošnje, ali pitanje je jesu li ti brendovi prepoznati kao hrvatski proizvodi i koliko ih se povezuje sa zemljom iz koje dolaze.
"Osnovno pitanje jest u kojoj mjeri publika hrvatske proizvode vani uopće povezuje s Hrvatskom. Kako se još nismo susreli s nekim istraživanjem koje se dubinski bavi ovom temom slobodna procjena jest kako je sama Hrvatska naš najjači brend. Pored nje su to vjerojatno još Dubrovnik, Plitvice i sportaši", smatra Željko Krešić iz agencije BBDO Zagreb. No, osim prirodnih ljepota i kockica na nogometnim dresovima, prilika za brendiranje ima, smatra Krešić, na svakom koraku.Stručnjaci za brendove često zapravo ističu kako potencijal postoji među prehrambenim proizvodima, u drvnoj industriji, maslinovom ulju, i već prepoznatoj kravati, a osim što imaju izravnu korist za tvrtku koja ih proizvodi, dobri i snažni brendovi donose korist i za brendiranje Hrvatske kao države.Kako kaže Krešić, svaka dobra priča može postati brend, samo se moramo odlučiti na koji proizvod ćemo se fokusirati i tko je zapravo odgovoran za realizaciju projekta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu