Građani su uoči Božića potrošili su gotovo pola milijarde kuna više nego lani u isto vrijeme, javljaju iz Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore, gdje procjenjuj da će ovogodišnja blagdanska potrošnja premašiti 12 milijardi kuna.
Do 20. prosinca fiskalizirano je 10,2 milijardi kuna, a brojke će biti veće nakon što se evidentiraju i udarni dani prosinačke potrošnje, odnosno dva dana prije Badnjaka te posljednji tjedan prosinca u kojem slijedi isplata božićnica, poručuju iz Hrvatske gospodarske komore. “Najveći dio blagdanskog budžeta odlazi na igračke, odjeću i obuću, kozmetiku i elektroničke uređaje, a čak svaka treća kuna na hranu i piće”, ističe pomoćnica Sektora za trgovinu HGK Tomislava Ravlić, koja tumači kako potrošnja raste zahvaljujući rastu plaća u 2015. godini te povećanom optimizmu potrošača.
Zanimljivo je da se u kategoriji hrane i pića u prosincu bilježi povećana potrošnja alkohola što govori da se građani, u skladu s tradicijom, vole opustiti i proveseliti tijekom blagdana. Potrošnju će zasigurno dodatno ‘pogurati’ i sezonska sniženja koja danas počinju. Trajat će maksimalnih 60 dana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu