Maloprodajni lanac dm-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj je godini 2013./2014., koja za tu tvrtku završava u rujnu, ostvario ukupan promet u iznosu od 1,97 milijardi kuna, što je porast od 0,48 posto, istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić na današnjoj konferenciji za novinare.
Neto dobit dm-a iznosit će nešto više od 70 milijuna kuna, što je 8 posto manje nego u prošloj poslovnoj godini.
Mrakužić ističe da im ta dobit osigurava da i dalje mogu solidno poslovati i zadovoljavati potrebe kupaca i očekivanja vlasnika.
Po podacima koje je iznio, dm je u protekloj poslovnoj godini investirao 39,7 milijuna kuna u otvaranje i modernizaciju prodavaonica te su otvorena 72 nova radna mjesta.
U sljedećoj poslovnoj godini cilj dm-a je poslovati u 160 prodavaonica i investirati dodatnih 50 milijuna kuna.
Trenutno dm u Hrvatskoj zapošljava 1.295 djelatnika u 154 prodavaonice, koje ima u 60 gradova.
Prosječna plaća u prodavaonicama iznosi 8.528 kuna neto, kazali su predstavnici dm-a napominjući kako je ta tvrtka petu godinu za redom proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Hrvatskoj.
Po podacima dm-a, u ukupnom prometu tvrtke udio robne marke iznosio je 26 posto.
Osvrćući se na suradnju s hrvatskim dobavljačima, predstavnici dm-a su istaknuli kako su, od ukupnog broja dobavljača, četvrtina hrvatski dobavljači s isključivo hrvatskim proizvodima.
Podsjetili su i da je nedavno na natječaju dm-a "…jer najbolje dolazi iz prirode!" odabrano devet obiteljsko-poljoprivrednih gospodarstva čiji će se proizvodi naći na policama prodavaonica dm-a.
Istaknuli su također i da dm svoje obveze prema dobavljačima ispunjava u roku od 28 dana.
Tvrtka dm u Hrvatskoj je osnovana 1994. godine, a prvu prodavaonicu je otvorila 1996. godine.
Grupa dm u prošloj je poslovnoj godini godini ostvarila promet od 8,32 milijarde eura. Grupa je prisutna u 12 zemalja, ima nešto više od tri tisuće prodavaonica i zapošljava 52.063 djelatnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Najjeftiniji sigurno nisu ali su uhvatili najjace lokacije. Bipa je npr jeftinija ali su joj poslovnice kao uostalom i Billi u nedodjijama i zabacene.
Nisi baš upućen u cijene ovdje… nisu ljudi baš tako blesavi da ne znaju gdje je skuplje a gdje jeftinije… DM ima proizvods jeftinijih od velikih trgovaca ali i skupljih…
Nažalost jedina takva firma u RH i to jer im je gazda Njemac veliki humanitarac i filantrop. Da su gazde domaći kao Kozmo ili neki drugi stranci kao u Bipi prosječna plaća bila bi minimalac
Filantropi su oni koji kupuju u DM-u po vjerojatno 30-50% visim cijenama nego drugdje. Iz njihovog dzepa se financira DM-ova filantropija, a ne iz vlasnikovog. Ovo jos moze proci u tranzicijskim zemljama tipa Hrvatska, Srbija, BiH. Izuzev Njemacke i nesto malo Austrije DM ovu pricu nemoze prodati niti u jednoj rezvijenoj zemlji. Nema ih recimo u Poljskoj.
Costco je primjer firme gdje su place visoke, a cijene niske.
Same-store sales negativne, pad dobiti 8% uz rast prometa od samo 0.48%, net profit margin im je na nivou WalMarta i to na trzistu gdje bas i nema pretjerano puno konkurencije. Ovi su u problemima. Ako nastave ovako nece dugo.
Uključite se u raspravu