Britanski avioprijevoznik Monarch Airlines u srijedu 24. travnja na jednodnevni izlet doveo je u Dubrovnik dvjestotinjak djece iz britanskog grada Birminghama, u okviru promotivne akcije održane u suradnji s turističke zajednice Dubrovnika, Društva prijatelja dubrovačke starine, Visia Muzeja te Zračne luke Dubrovnik.
Učenici i njihovi učitelji po dolasku u Dubrovnik posjetili su dubrovački Akvarij, ručali u Restoranu Klarisa, obišli staru gradsku jezgru u pratnji stručnih vodiča, pogledali kratki film o povijesti Grada u Visia Muzeju i obišli gradske zidine. U pratnji grupe djece bio je James Massey, direktor marketinga kompanije Monarch Airlines, te Mark Thornton direktor prodaje Monarch Airlines.
"Ovaj edukativno promotivni izlet bila je još jedna prigoda za promociju Dubrovnika na britanskom tržištu, čiji gosti su na prvom mjestu po ostvarenju dolazaka i noćenja u Dubrovniku. U 2012.g. u Dubrovniku je boravilo 93 tisuće britanskih turista, što je 39 posto više nego u godini prije. Britanski gosti su u 2012. godini ostvarili 485 tisuća noćenja, što je čak 40 posto više nego u 2011.", napominju u TZ-u Dubrovnika.
Monarch Airlines značajan je britanski niskotarifni prijevoznik koji je do prošle godine prema dubrovačkoj zračnoj luci ostvarivao charter letove, a od sezone 2012.godine uspostavio tri izravne linije iz Manchestera, Birminghama i Londona. Među avio-kompanijama koje lete prema Dubrovniku izvrsna popunjenost letova svrstala ga je na treće mjesto po ostvarenju prometa prema Zračnoj luci Dubrovnik.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu