Hrvatski telekom pokreće kampanju Igrajmo na sigurno s ciljem povećanja razine informiranosti mladih i roditelja o prednostima i rizicima u virtualnom i svijetu videoigara.
U sklopu kampanje kreiran je prvi digitalni vodič sigurnog igranja videoigara koji donosi konkretne savjete za roditelje kako pristupiti svojoj djeci i zaštititi ih.
Vodič se može besplatno preuzeti na kanalima Hrabrog telefona, Djece medija i portalu Generacija Next.
Podaci dobiveni istraživanjem EU Kids Online Hrvatska pokazuju da svako četvrto dijete u Hrvatskoj u dobi od 9 do 17 godina gotovo svakodnevno igra igre na internetu, a 56% njih navodi da im roditelji dozvoljavaju igranje igara na internetu s drugim osobama.
Procjenjuje se da više od 85% videoigara na tržištu sadrži nasilne sadržaje, a roditelji i djeca često nisu svjesni izazova u internetskom prostoru.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu