‘Digitalizacija poljoprivrede je okidač za rast konkurentnosti’

Autor: Lucija Špiljak , 13. listopad 2020. u 22:00
Kompanija Agrivi osnivača Matije Žulja surađuje s globalnim liderima poput Nestlea i Driscoll’sa

‘Dio od 22 mlrd. € europskih sredstava treba iskoristiti za digitalizaciju poljoprivrede koja je ključna strateška odrednica diljem svijeta’.

Matija Žulj, direktor hrvatske agro-tehnološke kompanije Agrivi koja je razvila jednu od najuspješnijih aplikacija za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom, na jučerašnjem briefingu predstavio je novitete u poslovanju te istaknuo važnost digitalizacije poljoprivredne proizvodnje i povećanja sigurnosti hrane.

Agrivi, čiji je softver u agtech industriji danas među top 10 rješenja u svijetu i prva tri u Europi, u Hrvatskoj surađuje s više od 500 klijenata, a Žulj otkriva kako uspješno surađuju i s Ministarstvom poljoprivrede koje educiraju o digitalizaciji.

“S njihove strane prisutan je velik interes oko koristi koje digitalizacija može donijeti hrvatskoj poljoprivredi i čitavom gospodarstvu. Prednosti su mnoge jer se ulaganje u digitalizaciju brzo vraća; samo implementacijom rješenja zarada raste od 50 i 100%, čime se osiguravaju nužne investicije.

Potrošačima pak daje detaljan uvid u proizvodnje, omogućava veći i bolji izbor te povećava sigurnost hrane. Digitalizacija poljoprivrede može biti rješenje za značajno povećanje konkurentnosti domaćeg agrara i u Ministarstvu poljoprivrede postoji za to razumijevanje”, rekao je Žulj koji smatra da Hrvatska dio od raspoloživih 22 milijarde eura europskih sredstava, treba iskoristiti za digitalizaciju poljoprivrede koja se postavila kao ključna strateška odrednica za države diljem svijeta.

Potentna inovacija

Objavio je i da je Agrivi implementirao rješenje za sljedivost proizvodnje hrane s kompanijom u Dubaiju – QR kodom omogućava dobivanje svih informacija o proizvodu. Kako Žulj tvrdi, rješenje već pokazuje veliki tržišni potencijal i predstavlja revoluciju u industriji hrane.

50-100

posto raste zarada u poljoprivredi nakon primjene digitalizacije, tvrdi osnivač Agrivija

“Potrošač dobiva mogućnost da skeniranjem koda dobije ključne podatke o podrijetlu, uzgoju i nutritivnom sastavu proizvoda, a proizvođaču postizanje premium kvalitete i time više cijene”, objasnio je Žulj te dodao da su spremni implementirati rješenje bilo gdje u svijetu, a vjeruju da će to biti moguće i u Hrvatskoj.

Agrivi softver predstavlja najkompletnije rješenje koje, osim što je jednostavno za korištenje, također je lokalizirano na 15 jezika, a koriste ga poljoprivrednici svih veličina, prehrambene kompanije, agro-banke te ostali dionici industrije poljoprivrede i hrane. Korisnici mogu u nekoliko klikova dobiti sve informacije o svakoj fazi proizvodnje, planu proizvodnje i pravovremenoj realizaciji agrotehničkih mjera.

Surađuju s globalnim liderima kao što su Driscoll’s, inače najveći proizvođač bobičastog voća na svijetu, zatim švicarski Nestle koji pomoću Agrivi softvera osigurava kvalitetu voća za svoje tvornice dječje hrane, te Helvetas koji osigurava sljedivost riže za više od 4000 malih poljoprivrednika u Aziji.

Konzultantska kompanija Ernst&Young je Agrivi rješenje preporučila kao idealan projekt koji bi već kroz dvije godine mogao pozitivno utjecati na poljoprivredu i čitavo gospodarstvo u Hrvatskoj.

Agrivi ove godine slavi sedam godina poslovanja, a počeo je kao startup koji je izrastao u tehnološku kompaniju, globalno etabliranu i prisutnu u više od 100 zemalja svijeta, s uredima u Zagrebu, Varšavi, Bukureštu i Londonu, s ciljem širenja na europskom i američkom tržištu gdje imaju snažnu bazu kupaca i gdje se očekuje otvaranje dodatnih prodajnih ureda.

Zapošljavaju usred krize

Trenutno imaju 40 zaposlenika i u zadnja dva mjeseca zaposlili su novih osmero, a u ovom trenutku otvorene su još tri pozicije.

Nedavno su Agrivi i Agroklub potpisali sporazum i postali strateški partneri čime su se dodatno pozicionirali kao ključni predvodnici digitalizacije u poljoprivredi Adriatic regije.

Komentirajte prvi

New Report

Close