Ulazak Deutsche telekoma na bogato njemačko tržište sportskog klađenja izazvao je dosta interesa i u Hrvatskoj, gdje taj operater ima večinski udio u najvećoj telekomunikacijskoj tvrtci Hrvatskom telekomu, koja otkako je krenula u outsourcing izgradnje infrastrukture Ericssonu NT sve više naglašava kako joj kablovi više nisu temeljno poslovanje.
No, o tome jesu li ili ne zainteresirani proširiti se na tržište sportskog i inog klađenja, gdje na domaćem tržištu djeluje državna Hrvatska lutrija i niz privatnih igrača, zasad imaju neodređen odgovor.Iz HT-a poručuju da su najavljene investicije za ovu godinu prvenstveno usmjerene na ulaganja u infrastrukturu, korisničko iskustvo, odnosno poboljšanje usluga, te mogućnosti širenja na domaćem i regionalnim tržištima."Nismo u mogućnosti konkretnije komentirati buduće poslovne planove", ističu iz HT-a.Njemački dnevni list Süddeutsche Zeitung objavio je u subotu da je Deutsche Telekom na korak od ulaska na tržište sportskog klađenja. Operater je za to obavio sve pripremne radnje i sad čeka hoće li njemačke vlasti odobriti tvrtki Deutsche Sportwetten koncesiju za klađenje.
DT već ima odobrenje Bundeskartellamta, njemačke agencija za tržišno natjecanje, za preuzimanje večinskog vlasništva u toj kladioničarskoj tvrtci. "DT je jako zainteresiran za ulazak na tržište sportskog klađenja, koje sve više raste, ali još nije poznato koje ćemo sve proizvode nuditi", poručili su iz DT-a. Vlasnik tvrtke Deutsche Sportwetten je austrijska grupa Casinos Austria, jedna od najvećih društava za upravljanje kasinima na svijetu. Austrijanci, navodno, već više od godinu dana pregovaraju s nizom velikih njemačkih kompanija o zajedničkom ulaganju u toj zemlji. No, interes DT-a ipak je dočekan kao iznenađenje.Jedan dobro upućeni stručnjak s hrvatskog tržišta sportskih kladionica kaže da do sada nije vidio niti jedno slično partnerstvo.
U Hrvatskoj, pojašnjava, tim se biznisom bave isključivo državna Hrvatska lutrija i niz privatnih tvrtki kojima je to temeljno poslovanje."Ovo je prvi takav slučaj za koji znam, jer primjera gdje u kladioničarski biznis ulazi i neka tvrtka kojoj to nije poslovanje ne znam niti u Hrvatskoj niti vani", kaže naš izvor. Pojašnjava da u Hrvatskoj kladionice i telekomi vrlo intenzivno surađuju. "To znači isključivo da su kladionice kupci telekom usluga, eventualno razmjene oglase, ali partnerstava nema", pojašnjava izvor.
Ni u Vipnetu ne pokazuju veliki interes da se prošire u sportsko klađenje. Pojašnjavaju da je zbog pada cjelokupnog mobilnog tržišta njihov fokus na fiksnim uslugama. Tu, navode, vide dobru perspektivu rasta i stabilnih prihoda."S ulaskom u sve više kućanstava, razmatramo ponudu usluga koje predstavljaju nadogradnju na osnovne telekom usluge, primjenjive u kućanstvima poput sigurnosnih usluga, igara, cloud usluga i drugih", zaključuju u Vipnetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Propast će i postojeći (osim monopola Supersportske) a kamoli da još dodju novi….
Uključite se u raspravu