Nakon uspjeha pilot izdanja festivala Design District Zagreb (DDZ) koje je lani privuklo više od 30 tisuća posjetitelja, Croatian Design Superstore kao organizator u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Zagreba i uz podršku Grada Zagreba, Zaklade Adris te Ministarstva kulture, za ovu godinu ima spreman još bogatiji program. Istaknuto je to u srijedu na konferenciji povodom najave festivala koji će od 13. do 18. lipnja uži gradski centar s okosnicom u Martićevoj ulici i Ratkajevom prolazu pretvoriti u najkreativniju zagrebačku zonu.
“Već u prvoj godini održavanja festival, pokrenut s ciljem afirmacije i razvoja održivog kompromisa zelenih gradskih površina i urbanizacije, pozicionirao se kao važan zagrebački turistički adut”, poručila je direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld. DDZ se u vrlo kratkom roku, kaže, potvrdio kao idealna platforma za stvaranje svijesti o važnosti uključivanja kreativnih inicijativa u gospodarstvo.
“Raduje me i što ćemo u sklopu prigodne izložbe u sklopu festivala prezentirati i projekt Komadić Zagreba, a samim time i nove načine promišljanja autentičnih zagrebačkih suvenira uz suradnju lokalnih dizajnera i primijenjenih umjetnika”, istaknula je Bienenfeld dodavši da se festival svojim konceptom više no idealno uklapa u projekt Međunarodne godine održivog turizma. Uz brojne izložbe, sajmove knjiga, arhitektonske vođene ture, radionice te različite tečajeve, u sklopu festivala predstavit će se i europski kreativni hubovi, za što je zaslužan Desk Kreativne Europe pri Ministarstvu kulture.
“Riječ je o vrlo poticajnom obliku poslovnog funkcioniranja koji okuplja kreativce i umjetnike u zajedničke prostore gdje stvaraju, razmjenjuju ideje i povezuju se u kreativnom okruženju. Jedna od osnova za uspjeh svakog kreativnog huba je dijeljenje – razmišljanja, znanja, iskustava i kontakata, za što u Hrvatskoj postoji sve veći interes”, istaknula je načelnica Sektora za međunarodnu kulturnu suradnju i europske poslove Ministarstva kulture Anja Jelavić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu