Ekonomski stručnjaci godinama upozoravaju kako zbog ograničenja domaćeg tržišta jedino izvozno orijentirana ekonomija maloj zemlji poput naše može jamčiti dugoročno održiv gospodarski rast. Izazovi i problemi pri izlasku na strana tržišta za svakog su poduzetnika isti, a glavni od njih je kako pronaći pouzdane klijente i partnere.
Drugačija pravila, strani zakoni, strah od rizika i nepoznatog samo su neka od pitanja i prepreka koje su stavljene pred poduzetnike, no uz dobru pripremu i oslanjanje na tehnologiju i u inozemstvu je lako postići uspjeh.
Olakšavanje izlaska na tržište
Iako u Hrvatskoj svega 15 posto poduzeća izvozi, u današnje digitalno doba i analitičke alate lako je provjeriti i analizirati poslovne partnere iz čitavog svijeta u svega par klikova. Upravo takvo rješenje je i D&B Hoovers, globalna tražilica za ubrzanje prodaje, pronalaženje inozemnih poslovnih partnera, dobavljača i otkrivanje novih potencijalnih tržišta. Tražilica je to koja ima mogućnost filtriranja po veličini kompanije, djelatnostima, ključnim riječima ili pak targetiranje po svim svjetskim djelatnostima.
“Prilikom izlaska na nova tržišta pred izvoznicima su potpuno nove prepreke od stranih zakona, carinskih opterećenja, pa do komercijalnih, političkih te financijskih rizika. Naravno, to ovisi o veličini tvrtke, o tome radi li se o proizvodu ili usluzi, ide li se na europsko ili globalno tržište, je li u pitanju razvijeno ili nerazvijeno tržište.
Brža prodaja zahtijeva usklađenost prodajnog tima i tima za marketing kad je riječ o ubrzavanju puta koji kupac prolazi, unakrsne prodaje i povećanja prodaje postojećih klijenata te u izgradnji snažnih odnosa s kupcem.
Nažalost, nakon anketiranja stotina stručnjaka za B2B marketing, otkrili smo da gotovo 40 posto stručnjaka smatra da njihovi prodajni timovi nemaju odgovarajuće informacije o klijentima kako bi vodili smisleni razgovor s potencijalnim i postojećim klijentima. D&B Hoovers pomaže se da ukloni ta barijera i ubrza put od potencijalnog do profitabilnog odnosa pomoću učinkovite upotrebe podataka i analitike.
Rješenja popust D&B Hoovers mogu uvelike olakšati taj proces i omogućiti poduzeću ne samo bolju pripremu za sam izlazak na tržišt, već i same predradnje i prvenstveno odabir tržišta i kompanija s kojima će tamo uspješno poslovati”, kažu iz Dun & Bradstreet Hrvatska, tvrtke koja je ovaj alat predstavila domaćem tržištu.
D&B Hoovers upotrebljava najveću komercijalnu bazu podataka na svijetu i profinjenu analitiku kako bi svojim klijentima osigurali rješenje s informacijama za bržu prodaju, točnije koristi više od 135 milijuna poslovnih evidencija iz 30.000 izvora u 190 zemalja koje se ažuriraju pet milijuna puta na dan.
Korištenjem ovog alata brže se izgradi prodajni kanal, a imate i priliku biti ispred konkurencije zahvaljujući upozorenjima i obavijestima u stvarnom vremenu o poslovnim, društvenim i digitalnim događajima. Uz to, olakšava i pronalaženje inozemnih poslovnih partnera, dobavljača i otkrivanje novih potencijalnih tržišta čime pomaže premostiti najveće izazove izlaska na strana tržišta i pronalaženja klijenata iz inozemstva.
D&B Hoovers ima vodeće kontaktne podatke u industriji o više od 70 milijuna stručnjaka i uvide u više od 40.000 vodećih društava i 1000 grana industrije, a može se i integrirati s najvažnijim sustavima koje timovi upotrebljavaju svaki dan, uključujući sustave SFDC, Dynamics, Marketo, Eloqua, te s lokalnim sustavima koje upotrebljavaju brojna društva.
“Svi klijenti koji koriste D&B Hoovers su prezadovoljni samim proizvodom, od brzih rezultata, jednostavne implementacije do povrata na ulaganje. Proizvod je jako jednostavan za korištenje i intuitivan, a podrška IT-ja skoro pa i nije potrebna.
To su sve prednosti koje naši zadovoljni klijenti ističu nakon korištenja proizvoda. Najdraži nam je bio komentar klijenta koji je rekao: Pa ovo je savršeno!! Zašto mi to niste ranije pokazali?”, pohvalili su se iz Dun & Bradstreet Hrvatska.
Veći globalni rast
Kako ističu, ovim alatom omogućavaju stručnjacima za B2B prodaju i marketing bržu prodaju, veću aktivnost izlaska na tržište i veći globalni rast poslovanja. Alat je to koji omogućuje strateško prepoznavanje ciljanih klijenata, učinkovito poslovanje s klijentom, a pritom nesmetano usklađuje informacije, odnosno podatke možete izvoziti ili povezati sa svojim postojećim podatkovnim sustavom.
“D&B Hoovers upotrebljava najbolje podatke o poduzećima i inovativne analitičke značajke kako bismo osigurali najbolje obuhvaćanje dubokim uvidima. Domaće tvrtke svakako prate svjetske trendove, ali nedovoljno.
Mala smo zemlja i oni koji pokušavaju nešto napraviti, čeka ih težak posao. Zato želimo pomoći svima, prvenstveno našim izvoznicima koji čine značajan dio hrvatskog BDP-a. Naša je misija svojim proizvodima olakšati posao poduzetnicima i ubrzati njihovo poslovanje”, objašnjavaju iz Dun & Bradstreet Hrvatska.
Inače, D&B Hoovers je 2003. otkupio Dun & Bradstreet i neko je vrijeme djelovao kao podružnica, a 2017. proizvod je preimenovan u D&B Hoovers kakvog danas poznajemo. Proizvod D&B Hoovers još uvijek ima resurse za prodaju, marketing i razvoj u Austinu, Texas, a prošlogodišnjim dolaskom Dun & Bradstreet-a u Hrvatsku dolaze do punog izražaja kao prva globalna tražilica i komercijalna baza podataka u Hrvatskoj.
Društvo Dun & Bradstreet već skoro 200 godina pomaže klijentima i partnerima u rastu i napretku zahvaljujući moći podataka, analitike i rješenja. Imaju više od 6000 zaposlenika, a osim strojnog učenja (AI) koje je osnova primjenjuju najnovije statističke tehnologije i metodologije za razvoj pokazatelja, ocjena, rezultata i naprednih analitičkih modela s visokim učinkom.
“Digitalizacijom, strojnim učenjem i umjetnom inteligencijom mogu se postići velike stvari, ali trebaju se odbaciti zastarjeli načini rada i ići u budućnost. Moć podataka je nevjerojatna. Imamo briljantne primjere mladih ljudi koji ostaju u Hrvatskoj i pokušavaju nešto napraviti za sebe i ljude oko sebe – i njihov primjer treba svakako slijediti˝, poručuju za kraj Dun & Bradstreet Hrvatska.
* Sadržaj omogućio D&B