Dani hrvatskog turizma (DHT), tradicionalni susret turističkih djelatnika u organizaciji Ministarstva turizma, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske radiotelevizije održat će se od 6. do 8. listopada u Šibeniku, najavili su u utorak iz Ministarstva turizma.
Jedna od najvažnijih tema ovogodišnjeg DHT-a bit će nova Strategija razvoja održivog turizma do 2030. godine koja je trenutačno u javnom savjetovanju te će se predstaviti Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za naredno razdoblje.
Zeleno i održivo
“Sudionici će moći diskutirati o strateškim odrednicama za održivu budućnost hrvatskog turizma. Strategija razvoja održivog turizma do 2030. godine, uz konkurentnost, inovativnost i otpornost, u središte stavlja naša prirodna i kulturna bogatstva i naše gostoljubive ljude. Dane hrvatskog turizma stoga vidimo i kao priliku za poticanje interesa mladih ljudi za zanimanja u turizmu”, kaže ministrica turizma Nikolina Brnjac.
Kako je poznato, Strategija razvoja održivog turizma do 2030. godine usklađen je s Nacionalnom razvojnom strategijom RH do 2030. te Nacionalnim planom oporavka i otpornosti (NPOO).
U dokumentu se predviđa razvoj uravnoteženog i uključivog turizma, koji će započeti javnim ulaganjima koja mogu potaknuti razvoj funkcionalnih cjelina i stvaranje proizvoda više dodane vrijednosti.
Ponudom cjelovitog turističkog doživljaja stvorit će se inovativne destinacije koje će moći zaštititi, razviti i promovirati prirodnu baštinu, ali i osigurati gospodarski razvoj, stvaranjem lanaca vrijednosti te uvažavajući načela kružnog gospodarstva.
Naglasak će se staviti na zdravstveni turizam kroz razvoj termalnih rivijera na kopnu te klimatsko-zračnih termi i talasoterapiju na obali.
Ulaganjima će se poticati razvoj turističkih proizvoda, osobito javne turističke infrastrukture, koji će doprinositi digitalnoj i zelenoj tranziciji, a poticat će se i novi poslovni modeli koji će osigurati prilagodbu novim navikama potrošača te tako osigurati otpornost i održivost.
Viša dodana vrijednost
Poticat će se stvaranje turističkih proizvoda više dodane vrijednosti na cijelom području RH kako bi se osigurali preduvjeti za: razvoj inovativne destinacijske ponude prilagođene klimatskim i prostornim značajkama, povijesnom i kulturnom nasljeđu te eno-gastro osobitostima, utemeljene na načelima autentičnosti i visoke dodane vrijednosti, smanjenje sezonalnosti i ublažavanje učinaka povezanih s prekomjernim turizmom u najrazvijenijim turističkim destinacijama.
U Jadranskoj Hrvatskoj, osobito u okolici mjesta koja imaju prekomjerni turizam u ljetnim mjesecima, poticat će se razvoj proizvoda koji mogu doprinijeti razvoju cjelogodišnjeg turizma, proizvoda koji mogu smanjiti pritisak gostiju na destinaciju, i koji doprinose podizanju kvalitete postojećih smještajnih kapaciteta.
Poticat će se razvoj proizvoda temeljenih na autentičnoj eno i gastro ponudi čime se jača cjelokupni lanac vrijednosti, predviđa se strategijom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu