Dani komunikacija u Rovinj dovode jednu od vodećih stručnjakinja za growth hacking, AI-driven marketing i monetizaciju

Autor: Poslovni dnevnik , 06. ožujak 2025. u 12:15
Press photo

Kako pomoću AI-ja i automatizacije povećati zaradu? Stručnjakinja koja je brend podigla za 467% otkriva formulu uspjeha na Danima komunikacija!

U vremenu u kojem algoritmi diktiraju pravila igre, a brendovi se neprestano bore za pažnju potrošača, ključno je pronaći savršen balans između kreativnih kampanja, podatkovne analitike i AI-driven automatizacije kako bi oglašavanje bilo učinkovito, mjerljivo i skalabilno.

Upravo će to biti jedna od važnih tema na Danima komunikacija, festivalu komunikacija i kreativnosti koji se održava od 15. do 18. svibnja u Rovinju, a na festival stiže i Marisha Lakhiani, koja će otkriti kako koristiti umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS).

Press photo

Marisha Lakhiani nije samo marketinška stručnjakinja – ona je sinonim za inovaciju i rast. Kao Chief Growth Officer u Mindvalleyju, zaslužna je za izvanredno povećanje prihoda kompanije od 467%, pri čemu je generirala više od 70 milijuna dolara prihoda. Nakon što je osnovala i uspješno prodala aplikaciju Stempl, Lakhiani se posvetila izgradnji i skaliranju globalnih brendova, a danas je prepoznata kao vodeća stručnjakinja za growth hacking, AI-driven marketing i monetizaciju. Dva puta proglašena MVPjem Mindvalleyja, donosi ne samo strategije koje povećavaju zaradu već i mindset koji transformira način na koji brendovi razmišljaju o rastu.

Marisha Lakhiani/Press photo

U svom predavanju 6 Hacks to 5x Your ROAS Using AI and Automation Lakhiani će otkriti kako koristiti Facebookov AI i ChatGPT za pretvaranje sirovih podataka u konkretne marketinške strategije koje donose rezultate. Pokazat će kako kreirati stotine visokoperformansnih oglasa u svega nekoliko minuta, podijeliti ultimativni CPM hack koji smanjuje troškove za 72%, te predstaviti ekskluzivan Mindvalleyjev case study, koji je rezultirao 5x povratom na oglašavanje u samo 30 dana.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

Lakhiani će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu MachaduKaren Nelson-Field, vodećoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svjetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga; kao i Michaelu Corcoranu, Internet’s Savviest Trollu i bivšem voditelju društvenih mreža Ryanaira, a organizatori su najavili moćan line-up s liderima iz Hrvatske i svijeta koji će gostovati u programu jednog od najvažnijih događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama. Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaćina www.danikomunikacija.com.

Press photo

Komentirajte prvi

New Report

Close