Danas natječaj za Ivičićeva nasljednika

Autor: Poslovni dnevnik , 30. ožujak 2017. u 21:59
Ratomir Ivičić/Sanjin Strukić/PIXSELL

Traži se novi šef HTZ-a.

Natječaj za izbor novo šefa  Hrvatske turističke zajednice bit će objavljen u petak, a pretendenti za nasljednika Ratomira Ivičića imat će  rok od 30 dana za prijavu.

To je jučer potvrdio resorni ministar Gari Cappelli. Na dan održavanja sjednice Turističkog vijeća HTZ-a, Cappelli je precizirao da je tekst natječaja za novog direktora Glavnog ureda HTZ-a usuglašen prije desetak dana, a bit će objavljen u Narodnim novinama, dnevnom tisku te na web stranicama HTZ-a i Ministarstva.  Među uvjetima koje će budući čelnik ove institucije morati ispunjavati su i barem petogodišnje iskustvo u turizmu, viša stručna sprema, poznavanje stranog jezika, priložena vizija i četverogodišnji program rada jer će i mandat trajati četiri godine.  

"Vraćamo mandat direktora na četiri godine, jer smo zaključili da godina za godinom, kako je bilo zadnjih nekoliko godina, ne može dati prave rezultate s obzirom na sve aktivnosti promocije i marketinga koje nam slijede u idućih par godina", objasnio je Cappelli. Od odluka sa sjednice Turističkog vijeća izdvojio je odustajanje od raspisivanja natječaja za odabir globalne PR agencije, a za što je do ovog ožujka HTZ imao ugovor s Graylingom.

 "Odlučili smo da će se PR aktivnostima ubuduće više baviti uredi stranih predstavništava HTZ-a, jer mislimo da imaju dovoljno znanja i sposobnosti i za to, a po potrebi na pojedinim će se tržištima angažirati PR agencije za određene dijelove sezone ili događanja i slično", kazao je Cappelli.  Iako nije mogao točno reći koliko će se time uštedjeti, istaknuo je kako će to biti svakako biti ušteda te da će oko pet milijuna kuna usmjeriti za manifestacije i razna top događanja u pred i posezoni koja privlače turiste, poput biciklističke utrke Cro Tour ili Europskog rukometnog prvenstva u siječnju iduće godine i druga događanja pogotovo na kontinentu.

 Za jačanje domaćeg turizma i putovanja domaćih gostiju HTZ će početi surađivati i s medijskim kućama Styria i Hanza Media kako bi se u njihovim izdanjima više promovirala turistička ponuda u Hrvatskoj, ali i u inozemstvu, jer će se nove publikacije preko te dvije medijske kuće distribuirati u svim stranim predstavništvima HTZ-a, zračnim lukama u Hrvatskoj i drugim kanalima. 

Komentirajte prvi

New Report

Close