Kada je kompaniji u misiju utkano sustavno ulaganje u nove tehnologije i znanje uz uvažavanje načela zaštite okoliša, jasno je kako bi to bilo tek mrtvo slovo na papiru da nije primijenjeno u svim segmentima poslovanja. Kompanija Gumiimpex-GRP, osim što je regionalni lider u gumarskoj branši, jedan je od začetnika potpune digitalizacije administrativnog poslovanja u Hrvatskoj. Prednost eRačuna prepoznali su još krajem 2013. godine, dok su dijelom Moj-eRačun Mreže postali kroz 2014. i 2015. godinu.
“Od 2016. godine do danas poslali smo više od 200 tisuća eRačuna i pratećih dokumenata, a zaprimili više od 16 tisuća. Osim eRačuna primjenjujemo i druge elektroničke dokumente servisa Moj-eRačun, poput eOdobrenja koja su nam u dijelu robno-materijalnog računovodstva skratila radne procese s dvadeset i više dana ne nekoliko minuta”, pojašnjavaju iz tvrtke Gummiimpex-GRP.
Potpuna digitalizacija dokumenata
Postupak digitalizacije administrativnog poslovanja, ističu, bio je uspješan zbog pažljivog odabira informacijskog posrednika koji je uspio implementirati zaprimanje eRačuna direktno u DMS Gumiimpexa, a na sebe su preuzeli i pripremu svih kupaca i dobavljača ove kompanije, kao i kasnije preuzimanje eRačuna.
“Sposobnost servisa Moj-eRačun da svoja rješenja implementira u veliku kompaniju kao što je naša, sa svim njenim specifičnostima i potrebama, jasan je pokazatelj izvrsnosti kojoj težimo kod naših poslovnih partnera. Imamo veliku proizvodnju koja mora pratiti određene, vrlo visoke standarde zato smo u procesu implementacije eOtpremnice i eNarudžbenice, naravno u suradnji sa servisom Moj-eRačun, koji će svoja rješenja implementirati u naš ERP“, ističu iz kompanije Gummiimpex-GRP. U čuvanju likvidnosti poduzeća koriste, između ostalog, rješenje servisa Moj-eRačun, Moj-BI, jedini automatizirani sustav informiranja o statusu blokade kupaca i dobavljača.
Broj e-računa raste svaki mjesec
“Naša je odgovornost prema zaposlenicima i našim pouzdanim partnerima raspolagati informacijama koje direktno utječu na naše poslovanje; od internih procesa, slabih točaka i prednosti, do statusa blokade, boniteta i drugih financijskih pokazatelja. Iako je riječ o javno dostupnim informacijama koje je moguće dobiti iz više servisa, njihovo pretraživanje je značajan trošak vremena, zbog čega su se automatske obavijesti sustava Moj-BI pokazale kao inovativno rješenje“, naglašavaju iz Gummiimpex-GRP.
U 2020. kompanija je obilježila 50 godina postojanja tijekom kojih je stekla izniman ugled u Hrvatskoj i inozemstvu te se dokazala kao pouzdan poslodavac i pokretač razvoja Varaždinske županije, a izdvaja se i po tome da je jedna od prvih tvrtki u Hrvatskoj koje su započele administrativno rasterećenje kroz uvođenje eRačuna i drugih elektroničkih knjigovodstvenih isprava.
“Mjesečno šaljemo i do 20.000 eRačuna i ta brojka stalno raste, stoga je dobro znati da nam usluga Moj-Bi omogućuje automatsku obavijest o statusu blokade kupaca, prije nego je eRačun poslan, ali i nakon, tijekom perioda valute plaćanja“, zaključuju iz tvrtke Gumiimpex-GRP.•
Sadržaj omogućio Moj-eRačun