Za razliku od prethodnih godina kad smo otvaranju velikih hotelskih projekata u Hrvatskoj svjedočili najčešće u Istri i na Kvarneru, s ulaskom u sezonu 2022. pomak je na jug, a neki od projekata pritom će imati značajan utjecaj na ukupan razvoj destinacija u kojima kreću s radom ovog ljeta.
Prije svega to se odnosi na Makarsku, grad koji već dugo čeka na značajan pomak u kvaliteti smještaja. Novi projekti Valamara i Aminessa mogli bi za Makarsku značiti novi početak i usmjeravanje prema turizmu dodane vrijednosti.
Nakon Starog Grada na Hvaru, upravo ovog tjedna u Makarskoj se priprema svečano otvaranje drugog Valamarova hotela Places, u objektu koji je prije rekonstrukcije poslovao pod imenom Dalmacija Sunny.
Imperial Riviera u projekt Dalmacija Places uložila je 67 milijuna kuna, a za dodatnu promociju već u prvoj sezoni poslovanja novog objekta pobrinuli su se dovođenjem prestižnog WTA Makarska turnira, čiji su suorganizator.
Prvi hotel s pet zvjezdica na Makarsku rivijeru i u vlastiti portfelj doveo je Aminess, čiji je hotel Aminess Khalani Beach prve goste primio početkom mjeseca. Hotel ima 299 soba, tri otvorena bazena, welness i spa centar, unutarnji bazen, teretanu, tri restorana i tri kongresne dvorane za oko 600 gostiju, a ulaganje u objekt vrijedno je 50 milijuna eura.
Gorostas u malom mistu
Sljedeći veliki hotelski projekti smjestili su se na susjednom otoku Braču te u Splitu, a jedan od njih izazvao je velike kontroverze u javnosti. Već za koji tjedan vidjet će se kako će izgledati spoj malog, nekad ribarskog mjesta Postira, s predimenzioniranim hotelom kojeg je na mjestu bivše tvornice Sardina izgradila tvrtka Adria Coast Turizam, čiji su osnivači Pavao Vujnovac, vlasnik tvrtke PPD, “kralj otpada” Zoran Gobac i Josip Jurčević, dugogodišnji zamjenik šefa SOA-e.
Upravljanje hotelom koji će poslovati pod imenom Grand hotel View preuzeo je crikvenički Jadran u većinskom vlasništvu mirovinaca PBZ Croatia Osiguranja i Erste Plavi. Objekt u koji je uloženo oko 50 milijuna eura ima čak 230 ključeva, unutarnji i vanjski bazen, wellness kongresnu dvoranu, i u sezoni će zapošljavati oko 100 radnika. Hotel prodaje sobe od 1. srpnja.
Doduše tek u rujnu, ove godine otvara se i dugo očekivani Dalmatia Tower u Splitu, gdje će se smjestiti prvi hrvatski AC Hotel Split Marriott sa 214 smještajnih jedinica, pet modularnih konferencijskih dvorana ukupnog kapaciteta 300 osoba, wellness centrom s unutarnjim bazenom i teretanom.
Pred koji tjedan postavljen je i posljednji element arhitektonskog oblikovanja ovog nebodera, koji je sa svojih 135 metara postao najviši objekt u Hrvatskoj, a hotel će uz obogaćivanje kongresne ponude pojačati i prisutnost stranih hotelskih brendova. Sljedeća velika hotelska investicija u Splitu očekuje se od Adrisa u Hotelu Marjan.
Luksuzni segment
Dvije godine nakon otvaranja Adrisova Grand Hotela Park u Rovinju, gotov je jednako značajan hotelski projekt u Istri. Hotelska grupacija Arena Hospitality Group dovršila je opsežnu rekonstrukciju Hotela Brioni koji će poslovati pod prestižnim brendom Radisson Collection, zahvaljujući proširenoj suradnji Radissona i PPHE Grupe, većinskog vlasnika Arene.
U Grand hotel Brioni PPHE je uložio više od 34 milijuna eura, hotel ima 227 ključeva, a opremljen je sustavom pametnih hotelskih soba u skladu s najnovijim trendovima i tehnologijama. Hotel će biti otvoren cijele godine i zapošljava 230 zaposlenika.
Ovo je prvi od tri hotela koje će Arena Hospitality Group imati u luksuznom segmentu portfelja – krajem godine u centar Zagreba dolazi njihov luksuzni lifestyle hotelski brend art’otel, a pod tim brendom poslovat će i Hotela Riviera u Puli nakon obnove.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu