Hrvatska pošta za iduću godinu priprema nekoliko noviteta, ovo je jedan od njih

Autor: Suzana Varošanec , 11. prosinac 2020. u 14:33
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Hrvatska pošta nije iznimka u suočavanju s velikim izazovima u specifičnoj situaciji izazvanoj pandemijom, tvrdi predsjednik uprave HP Ivan Čulo upućujući zamolbu svim korisnicima koji očekuju svoje pakete za malo – razumijevanja.

Hrvatska pošta – još jedna velika kompanija čija je djelatnost u jednom dijelu trenutno znatno pogođena pandemijom – to je paketna dostava, bilježi visoku brojku od čak 20-ak posto svojih zaposlenika koji se nalaze u samoizolaciji. Navedena činjenica na koju posve razumljivo nije moguće utjecati, pak, negativno se odražava u ovo vrijeme godišnjih ‘pikova’ u paketnom prometu na dnevnoj te mjesečnoj razini – inače karakterističnih za razdoblje predblagdanske potrošnje, te dodatno potaknutih i učinkom od proteklog Black Friday šopinga. Uz promjene na tržištu, primjerice zbog izostanka udjela paketne dostave zračnim putem, novo stanje dovodi po svemu sudeći do najvećih gužvi u paketnom prometu u odnosu na cijeli niz ranijih godina u regiji i šire, pa groznica koja trese tržište ide prema blagdanskom klimaksu kad se pokloni i očekuju.

Ipak, posve razumljivo, broj upita korisnika pa i njihovih prigovora prati količinu prometa koji je u ovom trenutku rekordan, iako prema podacima Hrvatske pošte broj prigovora u odnosu na isporučene količine pošiljki zapravo broje u promilima.

Predsjednik uprave Hrvatske pošte Ivan Čulo ovim je povodom za Poslovni dnevnik izjavio kako ne negiraju određene poteškoće, no kako je prosinac zaista specifičan i poštanski operateri diljem Europe, njihovi kolege u Sloveniji, Austriji i Njemačkoj u sličnoj su situaciji, tako kaže ni da Hrvatska pošta nije iznimka u suočavanju s velikim izazovima u specifičnoj situaciji izazvanoj pandemijom.

“U prvih sedam radnih dana prosinca paketni promet veći je za 22 posto u odnosu na isto razdoblje 2019. Pripremili smo sve raspoložive kapacitete u iščekivanju kraja godine tako da smo spremni dočekali ovo vršno opterećenje, no na pandemiju i propisanu samoizolaciju naših radnika ne možemo utjecati te stoga molimo naše korisnike koji očekuju svoje pakete za malo razumijevanja”, rekao je Čulo dodajući i da će svi paketi biti isporučeni te da će HP i dalje svoje aktivnosti obavljati na najvišoj razini.

Hrvatska pošta, doznajemo, u mjestima gdje bilježe povećan broj samoizolacija njihovih radnika promptno reagira, pa njihov rajon privremeno pokrivaju kolege iz susjednih dostavnih područja. Kako bi u takvim situacijama dostavili sve pošiljke na vrijeme, ne isključuju ni opciju prekovremenog rada ako se ukaže potreba. Uz rekordne brojke u paketnom segmentu poslovanja, poštari prioritetno isplaćuju i božićnice umirovljenicima. Zadnjih nekoliko godina intenzivno rade, kako navode, na dodatnom poboljšanju i razvijanju korisničkog iskustva, dok za iduću godinu pripremaju nekoliko noviteta među kojima su i prvi paketomati.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Nije ni čudo jer je HR pošta državna firma a manageri se biraju čudnim putem. Još čudnije su javne nabave za rješenje tog problema. Kakva država takva i HR pošta .

Poštu smo primali svaki dan(pon-pet). Zovem u poštu prije tri dana jel mi treba stići pošta iz Njemačke . čekam već 10 dana- nema je. . Njihov odgovor. Pošta vam sada ide svaki drugi dan. al ne u PO-SR-PE već utorak -četvrtak. znaci ne stigne u četvrtak .čekate 5 dana do utorka da poštar opet dođe. šta to niste naveli kao novitet????

 

PR mazanje očiju.

Prema onome što ljudi masovno pišu po FB-u, a i po osobnom iskustvu, u HP situacija nije dobra. Blago rečeno.

Po upravi se stranački uhljebljuju ljudi (vidi pod Čulo), a poštari bježe glavom bez obzira. Laži u stilu ‘pokušana isporuka paketa’ su postale uobičajene. Jer nema tko raditi.

Objava čeka odobrenje

New Report

Close