Croatia Airlines napravila je izmjene u svom redu letenja te otkazala određene letove u razdoblju od 21. rujna do kraja ovog mjeseca.
Croatian Aviation donosi popis linija s otkazanim datumima.
Letovi iz Zagreba
Zagreb – Dubrovnik – Atena: otkazani letovi 22. te 29. rujna,
Zagreb – Bruxelles: otkazani letovi 22., 23. te 29. rujna,
Zagreb – Kopenhagen: otkazan let 30. rujna,
Zagreb – Dublin: otkazani letovi 22., 24. te 29. rujna,
Zagreb – London: otkazani letovi 23. te 30 rujna,
Zagreb – Munchen: otkazani letovi 21., 23. te 30. rujna,
Zagreb – Pariz: otkazani letovi 21. – 23., te 27. – 30. rujna,
Zagreb – Split/Dubrovnik – Rim: otkazani letovi 21., 22., 25., 27., 28. te 30 rujna,
Zagreb – Sarajevo: otkazani letovi 21., 23., 27. te 30. rujna,
Zagreb – Beč: otkazani letovi 23., 26., te 28. rujna,
Zagreb – Zurich: otkazani letovi 23. te 24. rujna.
Linije iz Splita
Split – Frankfurt: otkazani letovi 22., 25. te 29. rujna,
Split – Beč: otkazani letovi 21., 23., 25., 28. te 30. rujna,
Split – Zurich: otkazani letovi 21., 23., 28. te 30. rujna,
Split – Rim: otkazani letovi 21., 22., 25. te 28. rujna.
Linije iz Dubrovnika
Dubrovnik – Atena: otkazani letovi 22. te 29. rujna,
Dubrovnik – Frankfurt: otkazani letovi 22., 25., 27. te 29. rujna,
Dubrovnik – Pariz: otkazan let 24. rujna,
Dubrovnik – Zurich: otkazani letovi 21., 23. – 25., 28. te 30. rujna,
Dubrovnik – Munchen: otkazani letovi 21., 27. te 28. rujna,
Dubrovnik – Rim: otkazani letovi 27. te 30. rujna.
Val otkazanih letova u rujnu
Ukupno je u periodu od 21. do 30. rujna otkazano 70 operacija (140 povratnih letova) na međunarodnim linijama iz Zagreba, Splita i Dubrovnika. Međunarodne linije koje nisu navedene na ovom popisu prometuju uredno i na njima nije bilo otkazivanja polazaka u spomenutom razdoblju. U prvih 20 dana rujna Croatia Airlines otkazala je ukupno 160 letova, u cijelom rujnu kompanija će imati 300 otkazanih povratnih letova iz tri spomenute zračne luke.
Bez isplate naknade putnicima
Croatian Aviation ističe da putnici da u slučaju otkazivanja leta nemaju pravo na naknadu koja je inače propisana Uredbom EU br. 261/2004. Naime, u spomenutoj uredbi jasno je navedeno da se naknada neće isplatiti ako je prijevoznik otkazao let zbog više sile. Upravo se globalna pandemija smatra višom silom i to je dovoljan razlog za otkazivanje leta bez isplate naknade putnicima, stoga nemojte gubiti vaše vrijeme na ispunjavanje zahtjeva.
Putnici ipak imaju neka prava
Putnici ipak imaju određena prava. U slučaju otkazanog leta aviokompanija mora ponuditi dvije opcije: let do krajnje destinacije s presjedanjem u nekoj drugoj zračnoj luci ili povrat cjelokupnog iznosa vrijednosti kupljene karte u novcu odnosno vaučeru. Croatia Airlines navodno vrlo brzo rješava zahtjeve putnika, nudeći upravo spomenute.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu