Croatia Airlines obustavlja letove Zagreb – Rim – Zagreb, odgovorili i što će biti s već kupljenim kartama

Autor: Poslovni.hr , 10. ožujak 2020. u 12:48
Foto: Marko Prpic/PIXSELL

Croatia Airlines nastavlja obavljati planirane letove u sva ostala europska odredišta tvrtke.

Kako bi se spriječilo širenje epidemije korona virusa u Republici Hrvatskoj, odnosno s ciljem da se u najvišoj mogućoj mjeri zaštiti opće zdravstveno stanje svih hrvatskih građana pa tako i zdravstvena sigurnost putnika i zaposlenika hrvatskoga nacionalnog avioprijevoznika, Croatia Airlines od danas do kraja ožujka ove godine privremeno obustavlja planirane letove na međunarodnoj liniji Zagreb – (via Split) – Rim v.v.

Prodajno osoblje Croatia Airlinesa o otkazivanju letova na relaciji Zagreb – Rim i Rim – Zagreb već je počelo obavještavati sve putnike koji su kupili karte za letove do kraja ožujka ove godine, a korisnici usluga o svemu se izravno obavještavaju i preko ostalih prodajnih kanala (internet, prodajni agenti i drugi). Putnici s otkazanih letova Zagreb – Rim imaju pravo na promjenu datuma leta te povrat novca u slučaju da u cijelosti odustanu od putovanja.

Privremena obustava letova u Rim i iz njega (trenutno jedino talijansko odredište u mreži letova Croatia Airlinesa) u skladu je s najaktualnijim odlukom Nacionalnog stožera civilne zaštite RH o obveznoj dvotjednoj karanteni za sve inozemne državljane, koji iz Italije dolaze u Hrvatsku, dok je za hrvatske državljane određena samoizolacija. Također, na donošenje ove mjere utjecala je i najnovija odluka talijanske vlade o proglašenju karantene za cijelu Italiju zbog epidemije korona virusa.

Zbog novonastale situacije Croatia Airlines od danas primjenjuje prilagođena pravila i procedure i za sve međunarodne putnike, koji su dosad kupili karte za letove te putnike koji će karte kupiti do kraja ožujka, a za putovanja planirana do 31. svibnja 2020. Konkretno, putnicima se odobrava promjena datuma leta na istoj liniji i to bez naplate naknade, uz uvjet da se putovanje obavi do 31. prosinca 2020. godine. U slučaju da prigodom promjene datuma leta nije dostupan prijevoz u istom tarifnom razredu kao što je na originalnoj karti, naplatit će se samo razlika u cijeni do prvog raspoloživog tarifnog razreda.

Treba posebno naglasiti da Ured za upravljanje kriznim situacijama i izvanrednim događajima Croatia Airlinesa od 23. siječnja o.g. kontinuirano prati razvoj situacije s korona virusom, odnosno sve aktualne informacije i preporuke hrvatskih i međunarodnih nadležnih institucija i udruga (Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo, Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Star Alliance, IATA) te sukladno istima planira i poduzima potrebne korake, što uključuje i obavještavanje interne javnosti tvrtke. U skladu s tim kompanija je još u početku veljače svim zaposlenicima, koji dolaze u i izravan kontakt s putnicima, u svim domaćim i međunarodnim odredištima podijelila kirurške maske, jednokratne gumene rukavice, tekućine za dezinfekciju i higijenske maramice, kao i dodatne količine dezinfekcijskih sredstava koja su standardni dio opreme zrakoplova.

U sklopu operativnih priručnika tvrtke propisane su procedure i postupci za slučaj uočavanja infektivne bolesti kod članova posade ili putnika. Kontinuirano se poduzimaju i sve potrebne higijenske mjere u zrakoplovima u skladu s preporukama proizvođača zrakoplova, a za slučaj potrebe tvrtka raspolaže i sredstvima za dezinfekciju i dezinsekciju zrakoplova.

Croatia Airlines nastavlja kontinuirano pratiti razvoj situacije, odnosno preporuke međunarodnih i domaćih nadležnih institucija i udruga te će poslovanje, ako bude potrebe, prilagoditi na najveću moguću dobrobit putnika, svojih zaposlenika i cjelokupnog stanovništva Republike Hrvatske.

Croatia Airlines nastavlja obavljati planirane letove u sva ostala europska odredišta tvrtke.

Komentirajte prvi

New Report

Close