'Time smo željeli izbjeći mogućnost da rezultati našeg istraživanja postanu predmet bilo kakvih političkih rasprava u vremenu kad bi glavni sadržaj trebao biti razgovor o programima političkih aktera koji se bore za naklonost birača', priopćili su iz Promocije Plus, tvrtke koja provodi istraživanje CRO Demoskop.
'U raspravi koju smo proveli u našoj tvrtci, a koristeći i neka svjetska iskustva, odlučili smo javno ne objavljivati rezultate istraživanja političkih/stranačkih preferencija u periodu službene predizborne kampanje. Time smo željeli izbjeći mogućnost da rezultati našeg istraživanja postanu predmet bilo kakvih političkih rasprava u vremenu kad bi glavni sadržaj trebao biti razgovor o programima političkih aktera koji se bore za naklonost birača.
Kao što vam je poznato, ovogodišnja je službena izborna kampanja relativno kratka, a započela je 22. listopada i završava 06. studenog 2015. godine. Sukladno uobičajenoj praksi naše mjesečno istraživanje CRO Demoskop je provedeno u redovitoj dinamici (od 2.-4. studenog). Sukladno našoj odluci o neobjavljivanju rezultata istraživanja tijekom službene predizborne kampanje, a da se datum objave rezultata u ovom mjesecu poklopio s finalom predizborne kampanje, rezultati CRO Demoskopa 11/2015. neće biti javno objavljeni', priopćeno je iz Promocije Plus.
'Za razliku od prethodnih mjeseci i godina, ovaj su put rezultati redovitog mjesečnog istraživanja isporučeni isključivo našim klijentima (strankama, institucijama) s kojima imamo ugovor i koji su sindicirani korisnici rezultata istraživanja', dodaje su iz tvrtke za N1.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Pošteno. Ova medijska manipulacija Ipsosa koju je objavila Nova jest tragedija.
Uključite se u raspravu