Skupo, skuplje, Hrvatska, cinično je stupnjevanje pridjeva čvrsto zalijepljenog za aktualni turistički imidž Lijepe naše, toliko čvrsto da bi se službeni slogan slobodno mogao proširiti i glasiti "Croatia, Full Of Expensive Life", Foto: Shutterstock
Barbara Marković, predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja koja se posljednjih mjeseci bori da argumentira razliku između smještaja s domaćinom i 'običnog rentijerstva' kaže kako obiteljski iznajmljivači turističkih kreveta razmišljaju o podizanju cijena za 10 posto budu li im porezi rasli, Foto: Shutterstock
Skupo, skuplje, Hrvatska, cinično je stupnjevanje pridjeva čvrsto zalijepljenog za aktualni turistički imidž Lijepe naše, toliko čvrsto da bi se službeni slogan slobodno mogao proširiti i glasiti "Croatia, Full Of Expensive Life", Foto: Shutterstock
SLIKA:1 od 2
Barbara Marković, predsjednica Hrvatske udruge obiteljskog smještaja koja se posljednjih mjeseci bori da argumentira razliku između smještaja s domaćinom i 'običnog rentijerstva' kaže kako obiteljski iznajmljivači turističkih kreveta razmišljaju o podizanju cijena za 10 posto budu li im porezi rasli, Foto: Shutterstock