Chef Palfi o prodaji: ‘Razmišljamo o razvoju koncepta fiksnih objekata’

Autor: Josipa Ban , 05. srpanj 2023. u 13:00
Marko Palfi/M. Habljak/PIXSELL

The Garden Brewery postao većinski vlasnik Full Circlea, svog isporučitelja hrane.

The Garden Brewery stekao je većinski udio u tvrtki Full Circle čiji je vlasnik poznati kuhar Marko Palfi, objavili su iz kompanije na Zagrebačkoj burzi.

Ovom kupoprodajom, čiji iznos ne otkrivaju, The Garden Brewery stječe 50,94% udjela u Full Circleu, kompaniji koju je Palfi osnovao 2019. i koja kao isporučitelj hrane od svojih početaka surađuje s Garden Breweryjem. Ostatak udjela od 49,06% ostaje u vlasništvu Marka Palfija.

Do kupoprodaje dolazi sedam mjeseci nakon što je Garden Brewery prodao većinski udio u Yellow Submarinu, vodećem lancom premium burgera u središnjoj Europi, fondu rizičnog kapitala Prosperus Growth za 30 milijuna kuna (3,9 milijuna eura).

Pet godina suradnje

Palfi s Garden Breweryjem surađuje već pet godina, i to kao isporučitelj hrane za festivale u Tisnom, ali i na drugim lokacijama poput Burger Festivala, Fuliranja.

Novi lanac brze hrane?
Grupa je, naime, upravljala s tri segmenta – craft pivovarom, glazbenim festivalima te originalnim craft burgerima, a nakon što je izašla iz ovog posljednjeg, sada se, čini se, vraća brzoj hrani. Kako ističe Marko Palfi, osnivač Full Circlea, ova je kupoprodaja nastavak dugogodišnje suradnje s Garden Breweryjem. Prodaja bi, vjeruje, trebala donijeti proširenje suradnje, ali i određene promjene.

“Obostrana je želja da se poslovna suradnja proširi. Razgovaramo oko razvoja koncepta fiksnih objekata, poput kioska kojeg sada imamo u pivovari na Žitnjaku. No to je tek ideja bez razrađenog koncepta i poslovnog modela”, ističe Palfi. Dodaje i da bi ona na stol trebala doći na jesen i zimu jer su trenutačno fokusirani na operativni dio posla vezan uz festivale u Tisnom.

Palfi s Garden Breweryjem surađuje već pet godina, i to kao isporučitelj hrane za njihove festivale u Tisnom, ali i na drugim lokacijama na kojima je Garden Brewery sudjelovao poput Burger Festivala, Fuliranja i slično. Lani je ta suradnja proširena kada je u sklopu novog prostora Garden Breweryja na Žitnjaku pokrenut i novi koncept hrane Full Circle.

“Radi se o tome da poslužujemo meso životinja koje su se hranile sladom koji smo koristili u proizvodnji piva. To je visokokvalitetna prirodna stočna hrana, a koristeći principe kružnog gospodarstva, stvaramo manje otpada te dobivamo kvalitetnije lokalno uzgojeno meso”, objasnio je Tom O’Hara, direktor The Garden Breweryja za Poslovni dnevnik prilikom otvaranja novog prostora u koji su uložili 3 milijuna eura. Palfi ističe da se na prodaju većinskog udjela odlučio jer je ponudu ocijenio “dobrom poslovnom prilikom”.

142

posto rasli su prihodi Full Circlea u 2022. u odnosu na 2021.

Impresivan rast
Dobrom se prilikom pokazalo i proširenje suradnje te otvaranje novog koncepta hrane u prostorima nove pivovare jer je, prema podacima Poslovne Hrvatske, Full Circle u 2022. ostvario 1,1 milijun eura prihoda, što je rast od 142% u odnosu na 2021.

Prošla je godina bila uspješna i za Garden Brewery grupu, koja je, prema podacima Poslovne, ostvarila rast prihoda viši od 2500%, s 88 tisuća na 2,3 milijuna eura.

Objavom na burzi vlasnici otkrivaju da očigledno gledaju novi prostor za rast i razvoj jer će s manjinskim udjelom od svega 5,16% u Yellow Submarinu ostati bez značajnog prihoda.

Komentirajte prvi

New Report

Close