Razvojna agencija Šibensko – kninske županije u petak je objavila novi Master plan turizma Šibensko-kninske županije (ŠKŽ) do 2020. godine, strateški dokument koji određuje prioritete održivog turističkog razvoja.
Usvojila ga je i Županijska skupština ŠKŽ-a, čime je isti spreman za provedbu. Potvrdio je to Poslovnom dnevniku župan Šibensko – kninski Goran Pauk te otkrio i koja su četiri strateška projekta čija je realizacija ovom Strategijom predviđena.
"Definirali smo pet ciljeva turističkog razvoja gdje se kao prvi izdvaja razvoj inovativnih turističkih proizvoda i održivo gospodarenje turističkim resursima, a uz to i razvoj turističke infrastrukture i povezanih usluga. Jednako je važno i stvaranje povoljnih uvjeta za konsolidaciju i razvoj poduzetništva, osiguravanje prepoznatljivosti regije Šibenik – Dalmacija te širenje na referentna turistička tržišta", pojasnio je.
Dodaje da je tu i povećanje efikasnosti i kompetitivnosti upravljanja i organizacije turističkog sustava regije. "Što se tiče projekata, govorimo o zaštiti tradicijske suhozidne gradnje na širem području grada Vodica nazvanom Hereditas, zatim o turističkoj valorizaciji Kanala sv. Ante u koju spada i revitalizacija tvrđave Sv. Nikole kao i gradnja sadržaja na plaži Minerskoj i gradnji Centra kompetencija u turizmu te projektom i nastojanjima da se Dinara u cilju daljnje turističke valorizacije proglasi parkom prirode", istaknuo je župan Goran Pauk.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu