Cammeo želi 500 franšizera u Zagrebu

Autor: Suzana Varošanec , 24. rujan 2014. u 09:37
Cammeo je u Zagrebu tri godine/M. Sušenj/PIXSELL

U regiji sa 55.000 taksi vozila planiraju vodeću poziciju osvojiti franšizom.

Taxi Cammeo pustio je u rad tzv. drugu genaraciju Taxi Navigatora, i to nakon dvogodišnje faze testiranja, pri čemu je izvedeno čak 4 milijuna radnji.

Riječ je o inovativnom projektu koji je nastao u samoj kompaniji kao vlastiti know how u suradnji svih zaposlenika. Temelji se na najmodernijim IT tehnologijama i GPRS komunikaciji za opremanje taksi službe. S tim projektom Cammeo ima velike planove jer su ciljevi koji su važni za operativno poslovanje softverski riješeni. Naime, potpuno je automatizirano naručivanje taksi vozila, dok sustav povećava efikasnost voznoga parka, te smanjuje niz troškova, što povećava profit i poslovanje čini konkurentnim. Povezanošću, pak, s Poreznom upravom i fiskalizacijom jamči transparentnost.

Kako će taj projket proći na tržištu, bit će jasnije ove jeseni, kad će imati i svjetsku premijeru u Amsterdamu na Taxi Expou, koji je vodeći sajam za taksi  prijevoznike i opremu. Direktor Cammea Vladimir Minovski nada se da bi mogao postići uspjeh čak i u svjetskim razmjerima, a potvrdio je i da već pregovora s potencijalnim kupcima.Taxi Navigator, kao i Taxi akademija u sklopu navedenoga brenda koji posluje u Zagrebu, Rijeci i Osijeku, sustavna je poluga koja će pratiti u realizaciji novi poslovni model: Taxi Cammeo franšizu. Lansirana je kao odgovor na izostanak potpune tržišne liberalizacije u Hrvatskoj i u razvoju Cammea poslužit će da se poveća broj vozila koji nose taj brend, kako u Hrvatskoj, tako i šire u cijeloj regiji.

Minovski poručuje da Cammeo želi svoje dosadašnje iskustvo podijeliti s franšiznim partnerima te zajedno s njima postati najveći taksi sustav u regiji, uz računicu koja će svima donijeti zaradu. Potencijal tržišta od Slovenije do Albanije izražava postojećih 55.000 taksi vozila, od čega je njih oko 25.000 u Srbiji te oko 10.000 u BiH, dok ih je u Sloveniji 1500 te u Hrvatskoj 2200. Velike razlike koje se očituju u broju vozila u korak prate i razlike u navikima građana vezane uz korištenje tih usluga, kao i pitanje koliko su cijene pristupačne. Primjerice, Cammeo je tek tri godine u Zagrebu, a korištenje taksija poraslo je za 300 do 400 posto. No, u Zagrebu on i dalje ima 150 dozvola, a kroz franšizu cilja na 200 do 500 franšizera iz redova postojećih taksi obrtnika. I  razvoj turizma jača potražnju, pa će gradovi koji svojim odlukama o broju dozvola za taksi prijevoz kroje uvjete na tržištu trebati preispitati broj izdanih dozvola, posebice Zagreb, Dubrovnik i Split, gdje raste potražnja za taksi uslugom zbog porasta broja turista koji slijeću u zračne luke.   

Komentirajte prvi

New Report

Close