Zagreb Tradicionalna, godišnja call centar konferencija održava se u Zagrebu već 16. godinu za redom.
U organizaciji Hrvatske call centar udruge (HCCU) konferencija se održava 27. studenog 2013. u prostorima APIS IT-a s početkom u 9 sati. Predavači će tijekom konferencije obraditi teme iz područja razvoja ljudi, procesa i tehnologija u kontaktnim centrima. Kao i svake godine sudionici mogu razmijeniti iskustva s kolegama te prisustvovati dinamičnoj raspravi okruglog stola. Tema o kojoj će se diskutirati je "Interna multikulturalnost u komuniciranju u kontakt centrima".
16.put
zaredom održava se tradicionalna konferencija Hrvatske call centar udruge
Deset predavača iz renomiranih kontaktnih centara te IT kompanija, prikazat će pristupe prodaji, nove trendove u branši, tehnološka rješenja, te na zanimljiv i praktičan način podijeliti iskustva stečena u dugogodišnjem radu. Uz predavanja, sudionike očekuju predstavljanja studija slučaja. Kao i prethodnih godina organizatori se posebno zahvaljuju tradicionalnim sponzorima na pomoći: Asseco SEE (generalnom sponzoru), Sedam IT i SGS (sponzori), organizacijskom partneru APIS IT, Consultor Astra d.o.o. i Radilica d.o.o. (logistička pomoć i potpora) te medijskim pokroviteljima: Poslovni dnevnik i Suvremena.hr.
Detaljan program konferencije možete vidjeti na http://www.hccu.hr/
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu