Call centar konferencija otkriva nove pristupe prodaji

Autor: Poslovni dnevnik , 25. studeni 2013. u 22:00
Tema okruglog stola je interna multikulturalnost u komuniciranju u kontakt centrima

Deset predavača govorit će o procesima i tehnologijama u pozivnim centrima, tehnološkim rješenjima za tu branšu i studije slučaja.

Zagreb Tradicionalna, godišnja call centar konferencija održava se u Zagrebu već 16. godinu za redom.

U organizaciji Hrvatske call centar udruge (HCCU) konferencija se održava 27. studenog 2013. u prostorima APIS IT-a s početkom u 9 sati. Predavači će tijekom konferencije obraditi  teme iz područja razvoja ljudi, procesa i tehnologija u kontaktnim centrima. Kao i svake godine sudionici mogu razmijeniti iskustva s kolegama te prisustvovati dinamičnoj raspravi okruglog stola. Tema o kojoj će se diskutirati je "Interna multikulturalnost u komuniciranju u kontakt centrima".

 

16.put

zaredom održava se tradicionalna konferencija Hrvatske call centar udruge

Deset predavača iz renomiranih kontaktnih centara te  IT kompanija, prikazat će pristupe prodaji, nove trendove u branši,  tehnološka rješenja, te na zanimljiv i praktičan način podijeliti iskustva stečena u dugogodišnjem radu. Uz predavanja, sudionike očekuju predstavljanja studija slučaja. Kao i prethodnih godina organizatori se posebno zahvaljuju tradicionalnim sponzorima na pomoći: Asseco SEE (generalnom sponzoru), Sedam IT i SGS (sponzori), organizacijskom partneru APIS IT, Consultor Astra d.o.o. i Radilica d.o.o. (logistička pomoć i potpora) te medijskim pokroviteljima: Poslovni dnevnik i Suvremena.hr.

Detaljan program konferencije možete vidjeti na http://www.hccu.hr/

Komentirajte prvi

New Report

Close