Čak 780 investitora osiguralo više od osam milijuna eura za daljnje širenje ove turističke grupacije

Autor: Poslovni.hr , 18. kolovoz 2022. u 10:21
Foto: FMTG- Resort Punta Skala

Vodeća austrijska turistička tvrtka ostaje na putu uspjeha sa svojom 8. kampanjom crowdinvestinga, prikupivši 34 milijuna eura u šest godina.

Rezultat 8. crowdfunding kampanje tvrtke Falkensteiner Michaeler Tourism Group (FMTG) nadmašuje sva očekivanja: 780 investitora osiguralo je više od osam milijuna eura za daljnje širenje turističke grupacije. Prosječna investicija je oko 10.000 eura. Ove brojke ne samo da jasno premašuje zadani cilj financiranja od pet milijuna eura, već i zasjenjuju sve prethodne krugove financiranja.

 “Veliki uspjeh našeg jubilarnog kruga financiranja potvrđuje nam da imamo jedinstvenu prodajnu prednost na tržištu s našim izuzetno atraktivnim paketom. Iznad svega, mogućnost odabira naknada u obliku bonova za smještaj uz uobičajenu godišnju otplatu kamata iznimno je dobro prihvaćena među našim ulagačima. I ovoga puta gotovo dvije trećine ulagača odlučilo se za tu opciju”, kaže Otmar Michaeler, izvršni direktor FMTG-a.

Austrijski turistički brend broj jedan također je posebno zadovoljan činjenicom da više od polovice investitora u trenutnom krugu financiranja dolazi iz postojeće baze klijenata.

“Za ovaj pohvalan rezultat prvenstveno su zaslužni naši vjerni i zadovoljni investitori iz Njemačke i Austrije. Želim im ovom prilikom zahvaliti na dugogodišnjem povjerenju u našu sposobnost upravljanja i našu vizionarsku strategiju širenja”, kaže Michaeler.

Posebno je vrijedno istaknuti da je udio žena u Falkensteiner Investmentsu natprosječan i iznosi 31 posto. U prosjeku je udio ulagačica u crowd investicijama 15 posto.

Odlukom da koristi crowdinvesting kao alternativno financiranje, Falkensteiner je 2016. krenuo novim, uspješnim putem koji se sada smatra najboljom praksom za cijelu industriju. “Zahvaljujući uvjerljivom konceptu, neumornoj predanosti našeg tima i velikom povjerenju u naš brend, uspjeli smo prikupiti oko 34 milijuna eura u proteklih šest godina”, kaže Michaeler o uspjehu strategije financiranja. “Već smo našim investitorima isplatili kamate u ukupnom iznosu od gotovo 2,3 milijuna eura.”

Uspješan početak FMTG Investa

Aktualna kampanja obilježila je i lansiranje digitalne investicijske platforme FMTG Invest koju vodi Anne Aubrunner, iskusna bankarica i višestruko nagrađivana stručnjakinja za digitalizaciju. Platforma će u budućnosti nuditi investitorima jednostavno korisničko sučelje s izravnom mogućnošću sudjelovanja u crowdfunding kampanjama turističke grupe. Osim toga, na novoj platformi će iz prve ruke biti dostupne sve relevantne informacije o kampanjama, Falkensteiner Michaeler Tourism Group i planovima za daljnji razvoj hotelsko-turističke ponude. Time će se dodatno proširiti spektar usluga i kvaliteta usluga za investitore. Falkensteiner na taj način preuzima pionirsku ulogu u industriji.

“Budućnost pripada digitalnim financijskim rješenjima. A mi želimo uvjeriti financijsko tržište ne samo svojom vizionarskom strateškom orijentacijom, već i transparentnošću, izvrsnošću i profesionalnošću”, kaže Anne Aubrunner, direktorica investicijske platforme:

Suradnja s CONDA-om

“Zajedno s našim kooperacijskim partnerom CONDA-om, inovativnim ćemo pristupima unijeti dašak svježeg zraka na crowdinvestment scenu i stvoriti ponudu koja je razumljiva i prilagođena korisnicima“, kaže Aubrunner o ovoj suradnji.

“Ponosni smo što FMTG-u možemo ponuditi ne samo tehnološku stručnost, već i zajednicu od preko 62 000 međunarodnih ulagača koja je rasla tijekom mnogo godina. Postavili smo nove standarde s prvom uspješnom kampanjom i sada zajedno idemo putem uspjeha koristeći potencijal koji nudi snažan brend poput Falkensteinera,” kaže Daniel Horak, suosnivač i upravni partner CONDA-e.

Sljedeća crowdinvesting kampanja počinje u listopadu. Zbog velikog interesa investitora za Falkensteiner, sljedeća kampanja planirana je već ove jeseni.

“Za sve one koji nisu dobili priliku u trenutnom krugu financiranja, dobra vijest – naša jesenska kampanja počinje već početkom listopada.”, poručuje Michaeler.

Komentirajte prvi

New Report

Close