Prvi radovi na izgradnji Pelješkog mosta, strateškog projekta od nacionalnog i EU značaja za čiju je provedbu formacijski nadležno Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, mogu se očekivati od sredine srpnja.
Potvrdio je to ministar prometa Oleg Butković u čijem mandatu i kreće realizacija najznačajnijeg prometnog infrastrukturnog projekta koji će osnažiti teritorijalnu cjelovitost, dok se fokus javnih investicija u sektoru prometu premješta na željeznički sektor.
Kako se nagađa, riječ je o pripremnim radovima koji navodno zahtijevaju i do dva mjeseca jer je posrijedi složen posao koji se sastoji od niza stavki, npr. dovoza mehanizacije, kontejnera i dizalica, tako da bi zapravo fizički radovi ispod mora mogli započeti u rujnu.
Nakon potpisivanja ugovora o gradnji, što prati i činjenica da su osigurana sredstva, s prvim radovima na terenu tako će krenuti i prva od četiri faze projekta Cestovne povezanosti s Južnom Dalmacijom – to je sam Pelješki most visine 55 metara i dužine 2,4 kilometra koji će imati četiri prometna traka. S glavnim izvođačem kineskim konzorcijem China Road and Bridge Corporation ugovoreno je trajanje gradnje od 36 mjeseci od početka radova, što u fokus stavlja pitanje hoće li most biti u funkciji u sezoni 2021.
Inače, do kraja ove godine Vlada bi trebala usvojiti pismo sektorske politike vezano za željeznički sektor, kao što je to učinila u cestarskom sektoru, što podrazumijeva definiciju reformi da sustav bude održiv i stabilan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu