Novi igrač na tržištu. Četiri uspješne hrvatske priče povezale su se, prihod grupe je 40 milijuna eura i stalno raste

Autor: Domagoj Puljizović , 30. svibanj 2024. u 08:38
Marko Burazin, predsjednik Uprave Orka Grupe, prokuristica Ana Matijević, te članovi Uprave Ivan Bosnić i Branimir Brzić/D. Višnjić/PIXSELL

Fisherija, Slavonica, Bosnić i LU-MA Ekskluziv sastavili grupaciju.

Bosnić, Fisherija, Slavonica i LU-MA Ekskluziv – četiri uspješne hrvatske priče u sektoru hrane i pića povezale su se u Orka Grupu kako bi zajednički osnažile tržišnu poziciju.

Na predstavljanju grupacije predsjednik Uprave Marko Burazin istaknuo je da Orka Grupa trenutačno zapošljava više od 200 djelatnika.

“Godišnji prihod iznosi oko 40 milijuna eura i imamo stalni rast. Sinergijom društava omogućit ćemo daljnji snažniji rast svih naših brendova, smanjenje troškova poslovanja i iskorak na nova tržišta”, rekao je.

Lider transformacije
Jedan od osnivača Orka Grupe i član Uprave Ivan Bosnić naglasio je da je ambicija pozicionirati grupaciju kao lidera tržišne transformacije te biti prepoznat kao sinonim za kvalitetu, pouzdanost i inovaciju.

Dodao je da Grupa 70 posto prihoda ostvaruje kroz veleprodaju, a 30 posto kroz više od 20 vlastitih maloprodajnih lokacija.

“Strategija Orke je pružiti kvalitetu i vrijednost za novac, podizati iskustvo kupnje na novu razinu i pomagati partnerima optimizirati poslovanje. Uz širok asortiman proizvoda Grupa nudi kvalitetu, količinu i kontinuitet te je kao takva pouzdan partner”, pojasnila je Ana Matijević, prokuristica.

Prilagodljivi kupcima
Orka Grupa dovoljno je velika da bude ozbiljan partner, a s druge strane fleksibilna i brzo prilagodljiva zahtjevima kupaca, objasnio je član Uprave Branimir Brzić. “Kroz kontinuirane inovacije i ulaganja u infrastrukturu, osiguravamo visoku učinkovitost i optimizaciju logističkih procesa”, rekao je.

Grupa nudi raznolik asortiman proizvoda koji uključuje meso, ribu, vina i mliječne proizvode, a cilj joj je izgraditi jača i stabilnija partnerstva s postojećim i potencijalnim partnerima, spremnim za ostvarenje zajedničkih ciljeva, istaknuli su članovi Uprave na predstavljanju.

Na druženju u zagrebačkoj vinoteci Wine&Friends predstavljen je i Orkin ambasador Deni Srdoč, chef s dvije Michelinove zvjezdice.

Komentirajte prvi

New Report

Close