Godina na zalasku završava u znaku inflacije te priprema za ulazak Hrvatske u eurozonu, a još je jednom pokazala kako su fleksibilnost i agilnost ključne karakteristike uspješnih kompanija. Prema svemu sudeći, upravo će te odlike, ali i odvažnost biti prevaga za uspjeh u 2023. godini.
Kupci traže fleksibilnost te personalizirani odgovor na njihove potrebe i želje, a istovremeno su cjenovno osjetljiviji te usredotočeni na praktičnost, zdravlje i održivost. Kao jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj s najvećom mrežom prodavaonica, Studenac spremno odgovara na te tržišne zahtjeve. Mreža Studenca je u 2022. narasla na gotovo 1100 prodavaonica i 5500 zaposlenika, čime smo dodatno učvrstili položaj na nacionalnoj razini.
Uz organski rast i akvizicije, puno smo truda uložili u izgradnju jedinstvene pozicije na tržištu zahvaljujući specifičnostima malih formata i proximity konceptu. Vjerujemo da je to pobjednička formula za godine koje dolaze.
Uvodimo i neke inovativne formate, kao što je pop-up model koji svoju ponudu u potpunosti prilagođava zajednici u kojoj je prisutan. Uz to, interakcija s kupcima nam je iznimno važna, a za one koji preferiraju online kupnju, pokrenuli smo jedinstvenu domaću suradnju s tvrtkom Wolt.
Spoj digitalne transformacije i inovacija, u kombinaciji s kupcem u središtu, presudan je za daljnji rast i razvoj u sektoru maloprodaje. Tomu u prilog govori i pokretanje Studenac Digitala, središnjeg mjesta izvrsnosti naše kompanije posvećenog razvoju inovacija i digitalnoj transformaciji poslovanja. Uz to, svaki poslovni uspjeh Studenca ujedno je i uspjeh svih njegovih zaposlenika, a čiji je broj ove godine narastao za dodatnih 1700 kolega iz trgovačkih lanaca Lonie i Pema čija je integracija od iznimne važnosti za naredni period.
Nastavljamo rasti i unaprjeđivati sve segmente poslovanja s ciljem da našim kupcima osiguramo još bolje iskustvo kupnje, a nakon uspješne 2022. godine, predviđamo još uspješniju poslovnu 2023. godinu.