Korisnicima interneta u Hrvatskoj najvažnije su brzine pristupa, cijene, kvalitetna služba za korisnike i brzi otklon kvara, a od komunikacijskih usluga najviše koriste govornu uslugu u mobilnoj mreži i uslugu pristupa internetu, pokazalo je novo istraživanje Hakoma.
Riječ je o istraživanju korisničkih navika i iskustvima korištenja interneta koje je za Hrvatsku regulatornu agenciju za mrežne djelatnosti (Hakom) u prosincu 2021. provela agencija Ipsos na uzorku od 1001 ispitanika od 18 do 65 godina.
Govornu uslugu u mobilnoj/pokretnoj mreži koriste gotovo svi ili 98 posto ispitanih, dok je na drugom mjestu najkorištenijih usluga pristup internetu, za njih 82 posto.
U nepokretnoj/fiksnoj mreži govornu uslugu koristi 65% ispitanih, a većina korisnika ili 76% uslugu pristupa internetu koristi u sklopu paketa usluga, dok ih 89% smatra da sve potrebne usluge imaju u paketu.
Za spajanje na internet u kućanstvu najviše koriste, njih 92%, kućnu WiFi mrežu, dok se putem mobilne mreže spaja njih 54 posto, pri čemu to rade najviše putem pametnih telefona, čak njih 97 posto, zatim prijenosnog računala, 87 posto, i stolnog računala, njih 45 posto.
Oko polovine ispitanih u istraživanju je reklo da bi zbog povećanja cijene ADSL/VDSL usluge prešli na optički priključak, a gotovo trećina ih ne zna koja im je ugovorena brzina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu