Rotor Remetinec i tuneli ispod njega pušteni su u promet u nedjelju, a već dan kasnije na njemu su zabilježene gužve. Vozače je dodatno iznerviralo ograničenje u tunelima od 40 km/h, pa je tako projekt težak više od tristo milijuna kuna ponovno došao pod lupu javnosti, piše tportal.
Nakon godine dana čekanja remetinečki rotor otvoren je u nedjelju, a građani su ostali zatečeni kada su shvatili da je prolaz kroz tunele ispod njega limitiran na svega 40 km/h, a dodatno je prašinu podigla činjenica da je na izlazu iz tunela policija postavila radare kako bi utvrdila poštuje li se propisano.
Kako se na otvaranju prve faze rotora, a druga će uslijediti kada se urede pješačke i biciklističke staze te krene tramvajski promet, moglo čuti, riječ je o privremenoj mjeri koja je postavljena upravo zbog navedenih radova koji će potrajati još nekoliko mjeseci.
Goran Husinec, prometni stručnjak, ne vidi neku logičnu poveznicu između vožnje pod zemljom i radova koji se odvijaju iznad.
'Nema baš pretjerane logike u tom obrazloženju jer promet tunelima nije ni u kakvom doticaju s onim što se događa iznad', kazao je Husinec i dodao da zadanih 40 km/h nikako nije dobro i da je to čak opasno.
Smatra da je takvo ograničenje nerealno, ali i da informacije koje je dobio govore da će se spomenuto ograničenje brzo ukinuti.
'Ono je sada postavljeno i to treba poštovati. Prema informacijama koje sam dobio, policija će skinuti ovu zabranu i prije nego što radovi budu gotovi. Mislim da će tada ograničenje biti postavljeno na 60 kilometara na sat iako sam mišljenja da bi 70 bilo optimalno radi bolje i brže protočnosti vozila', smatra Husinec.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.radi se o privremenom ograničenju, dok se izvode radovi na gornjoj etaži, da nekome ne ispadne “čekić” slučajno, poslije će to ići na min.60 ograničenje, a “šišat” će se 80-90 kao i drugdje
Mene živo interesira tko i kak dolazi do tih smiješnih brojki od 40, 50 km/h.
Imho, to je čak ispod razine kad bi svakog trebalo pitati da li je uopće u stanju voziti osobno vozilo, šta će mu uopće auto….i tak. A isto tak i "stručnjake" …. koji će ti qrac cesta po kojoj se voziš malo brže nego z biciklinom. 😛
ta ogranicenja su samo radi deranja vozaca kaznama! na puno mjesta vidio sam kad izadjes iz naselja ogranicenje od 50/60 na sat iako je cesta prakticki ravna i nema spojnih cesta,dakle samo da se ljudima uzme novac iz dzepa! normalna drzava maknula bi sva ta nepotrebna ogranicenja pa bi vrijedilo pravilo do 90 na sat van naselja, ali vozac je svejedno kriv ako npr. izleti s ceste jer nije brzinu prilagodio uvjetima na cesti, svojim vozackim sposobnostima i kvaliteti vozila kojim upravlja! ogranicenja bi trebala biti samo gdje je to nuzno, npr kad se dolazi na krizanje s drugom cestom i sl.
Mene živo interesira tko i kak dolazi do tih smiješnih brojki od 40, 50 km/h.
Imho, to je čak ispod razine kad bi svakog trebalo pitati da li je uopće u stanju voziti osobno vozilo, šta će mu uopće auto….i tak. A isto tak i “stručnjake” …. koji će ti qrac cesta po kojoj se voziš malo brže nego z biciklinom. 😛
Uključite se u raspravu