U sektoru male brodogradnje je živahno: dio tvrtki priprema se za nove izvozne poslove, a na stolu dijela uprava nakon godišnjih odmora izlistavaju se i analiziraju predstojeće odluke oko novih razvojnih projekata koji su dosad bili na čekanju.
Potrebne su investicije u modernizaciju, koja je pak kod pojedinih već uzela maha, dok se istodobno i dio vlasnika usmjerava na jačanje vlastitih pozicija kroz ulaganje u “bildanje” temeljnog kapitala.
Takav je aktualni primjer Brodogradilište Punat, inače članica grupacije Marina Punat. U brodogradilištu iza kojeg je više od 100 godina tradicije 7 milijuna eura vrijedan je projekt modernizacije u novi travel-lift, najširi na Mediteranu, ali i u suvremene ekopraonice za brodove.
Konkretnije, ovaj brodograditelj i servisni centar za održavanje svih vrsta plovila, uključujući i velike motorne trajekte Jadrolinije, pred formalnopravnim je dovršetkom dokapitalizacije.
Riječ je o povećanju temeljnog kapitala za 4 milijuna eura (ukupno se penje na nešto više od 6,7 milijuna eura) izdavanjem novih poslovnih udjela. Sve bi trebalo biti zaključeno danom upisa u sudski registar riječkog Trgovačkog suda.
I to očito brzo, jer su uplate izvršene prema Odluci o povećanju temeljnog kapitala koja je donesena na Izvanrednoj skupštini društva krajem lipnja. Na to ukazuje i novi poziv na glavnu izvanrednu skupštinu koja bi se trebala održali sljedećeg tjedna.
Direktor Mario Wagner i Nadzorni odbor predlažu usvajanje dva izvješća, sa strane Uprave i NO-a o provedenom povećanju TK društva, pa bi skupštinari trebali odlučiti i o povećanju TK uplatom u novcu tri postojeća člana, kao i o izmjenama društvenog ugovora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu