Pivovara Brlog iz Zadra je u svega dva dana svoje druge crowdfunding kampanje prikupila više od polovice traženog iznosa za širenje proizvodnih kapaciteta.
Ljubiteljima piva ponudili su mogućnost da postanu suvlasnici i članovi ove zadruge, a interes građana prelazi prvi cilj od 500.000 kuna. U pivovari trenutačno radi 15 članova zadruge uz troje stalno zaposlenih, a uz nove članove žele ojačati zajednicu i stvoriti društveni utjecaj.
Planiraju i razvoj novih proizvoda, nabavku dostavnog vozila i povećanje broja zaposlenih. Investicija se prikuplja kroz članarine, minimalno 1000 kuna po članu i dodatne zadružne uloge, od kojih svaki dodatni vrijedi 6000 kuna, i njime se ostvaruje 1 jedinica raspodjele dobiti.
Učlanjenjem se ostvaruju suvlasničke beneficije kao sudjelovanje u dobiti i pravo glasa na Skupštini, transparentan uvid u poslovanje Pivovare i godišnju količinu piva.
"Podići ćemo ljestvicu ulaganja jer nas zanima umrežavanje i stvaranje jake zajednice suradnika", ističe suosnivačica Ana Teskara. Njihova piva Plavuša i Neposlušna su u oko 150 kafića i nekoliko trgovačkih lanaca po Hrvatskoj. Mjesečno proizvedu 3-4000 litara i uprihode oko 70.000 kuna.
"To je ovisno o sezoni i nekim okolnostima, no konstantno raste. Dosad je bio isključivo organski rast, bez ulaganja u prodaju i marketing i bez zapošljavanja, tj. rada na prodaji, a sada planiramo jači angažman", zaključuje Teskera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu