‘Britanska Zara’ u Hrvatskoj: Očekujemo da ćemo prodrmati tržište

Autor: Majda Žujo , 29. kolovoz 2013. u 13:38
Ilustracija, Epa

Otvorenjem trgovačkog centra Point u Vrbanima, u Hrvatskoj se po prvi puta pojavio i brend odjeće Next.

Današnjim otvorenjem trgovačkog centra Point u Vrbanima, u Hrvatskoj se po prvi puta pojavio i brend odjeće Next. Popularni brend visoke ulične mode može se okarakterizirati kao britanska Zara, a u Hrvatsku ga, putem franšize, dovodi tvrtka Britton.

"Trenutno imamo franšizu za hrvatsko tržište, no imamo velike planove što se tiče zemalja u regiji. Voljeli bismo se proširiti i na Sloveniju, Srbiju te Bosnu i Hercegovinu, no, prije svega, u petogodišnjem razvojnom planu imamo još tri do četiri trgovine u Hrvatskoj. To uključuje po jednu u Zagrebu, u Rijeci i Splitu", priča nam Romano Rogić, direktor tvrtke Britton dodajući kako još uvijek pregovara o lokacijama na kojima bi otvorio nove trgovine.

"Gdje ćemo otvoriti ovisi o tome koliko će nas trgovački centri ozbiljno shvatiti, ali nadam se da će to biti unutar godine dana", kaže Rogić dodajući kako je širenje u regiji moguće preko franšize ili će na tim tržištima imati podfranšizere.

Odjeću koja će se naći u Next trgovinama Rogić je okarakterizirao kao najbolju vrijednost za novac, a uglavnom se radi o pamučnoj odjeći, bez poliestera.

"Nije nam cilj boriti se sa Zarom ili H&M-om, iako smo cjenovno negdje između. Očekujemo da ćemo prodrmati tržište s kvalitetom robe, naročito u dječjem segmentu. Naime, od 600 kvadrata, na koliko se prostire nova Next trgovina, više od polovice namijenjeno je dječjoj robi", poručuje Rogić dodajući kako im je zbog toga bilo bitno da trgovinu otvore prije početka školske godine kada ljudi kupuju odjeću
za djecu.

Ulaganje od 700.000 eura

U otvorenje prve Next trgovine uloženo je oko 700.000 eura, što ne uključuje i franšizu za koju se troškovi plaćaju na godišnjoj razini.

"Daljne investicije ovisit će o veličini trgovina. Prosječna investicija za trgovinu od oko 500 kvadrata je oko 1500 eura po kvadratu, što uključuje izgradnju cijelog dućana i namještaja", kaže nam Rogić dodajući kako je Next trgovina u potpunosti uređena po kriterijima franšize. A je li sve po pravilima nadgledalo je i četvero ljudi iz sjedišta kompanije. U Next trgovini trenutno je zaposleno 12 ljudi, a ovisno o tome kolika će biti frenkventnost trgovine zaposlit
će ih još. Optimum bi bio, kaže Rogić, 15 do 20 zaposlenih. Inače, Next nije prvi strani brend koji njegova tvrtka Britton zastupa u Hrvatskoj.

Rogić je dugogodišnji zastupnik i distributer uspješnih svjetskih robnih marki iz svijeta sporta, poput Nordice ili Rollerbladea te modnih brendova Gaastra i McGregor. Next, koji je Rogić doveo u Hrvatsku, postoji već 30 godina i ima više od 7000 trgovina diljem svijeta. Kompanija je u prošloj fiskalnoj godini ostvarila rast prihoda za 3,1 posto na 3,5 milijardi funti, te rast dobiti od devet posto na 622 milijuna funti. U posljednjem desetljeću vrijednost dionica kompanije je narasla preko 400 puta, lani je premašila i vrijednost jednog od najpoznatijih britanskih brendova – Marks&Spencera.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Izgradila Tehnika d.d. Zagreb

New Report

Close