Britanci će nas naučiti uspješnom brendiranju turizma

Autor: Poslovni.hr , 19. travanj 2017. u 22:00
Ministar turizma Gari Cappelli, Foto: Robert Anić / Pixsell

Načinom promocije Velike Britanije postignuto je da je po broju dolazaka turista među 7-8 vodećih zemalja u svijetu.

Iskustva i znanja nacionalne agencije za promociju britanskog turizma na međunarodnom tržištu Visit Britain poslužit će za preustroj u promociji hrvatskog turizma”, izjavio je ministar turizma Gari Cappelli koji se jučer u Londonu sastao s direktoricom za strategije i komunikacije Visit Britain Patriciom Yates.

Dogovoren je posjet predstavnika Visit Britain Hrvatskoj, koji će zaposlenike HTZ-a educirati u području promocije i brendiranja u nastupu prema stranim tržištima.

“Njihov način promocije Velike Britanije doveo je do toga da je ta zemlja po broju dolazaka turista među 7-8 vodećih u svijetu”, kazao je Cappelli, napomenuvši kako se Velikoj Britaniji na svakih tisuću funti izravno uloženih u turizam vraća 1800 funti. Turizam u BDP-u Velike Britanije sudjeluje s 9 posto, dok je gotovo deset posto ljudi zaposleno u tom sektoru. U Hrvatsku je u prva četiri mjeseca ove godine došlo 119 posto više gostiju iz Velike Britanije u odnosu na isto razdoblje lani.

Predsjednik Odbora za kulturu, medije i sport Donjeg doma britanskog parlamenta Damian Collins istaknuo je da britanski turisti vole putovati, posebice ljeti, a uz tradicionalne popularne Francusku, Španjolsku i Portugal, u posljednje vrijeme bilježe značajni porasti i u drugim dijelovima Europe, pri čemu je Collins izdvojio i Hrvatsku.

Cappelli se sastao i s ministricom za sport, turizam i nasljeđe Tracey Crouch, a nazočio je i aktualnom satu u britanskom parlamentu s premijerkom Theresom May.

Komentirajte prvi

New Report

Close