Britance ‘mamiti’ dobrim cijenama

Autor: Marija Crnjak , 03. studeni 2019. u 21:59
Direktor HTZ-a e Kristjan Staničić odlazi na WTM sajam u London/M. Lukunić/PIXSELL

U zadnje dvije godine HTZ je za promociju na tom tržištu uložila 27 milijuna kuna.

Kako je termin Brexita opet pomaknut, još nije moguće predvidjeti sve implikacije na turistička kretanja za iduću godinu, ali okolnosti ne idu u prilog stvaranju pozitivne atmosfere za putovanja Britanaca u inozemstvo.

Stoga je važno kreirati kompetitivne cijene i dodatno se približiti partnerima, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić uoči sajma WTM London koji počinje danas.

U zadnje dvije godine HTZ je za promociju na tom tržištu uložila 27 milijuna kuna, što će se nastojati zadržati i u 2020. godini, kaže Staničić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close