Kako je termin Brexita opet pomaknut, još nije moguće predvidjeti sve implikacije na turistička kretanja za iduću godinu, ali okolnosti ne idu u prilog stvaranju pozitivne atmosfere za putovanja Britanaca u inozemstvo.
Stoga je važno kreirati kompetitivne cijene i dodatno se približiti partnerima, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić uoči sajma WTM London koji počinje danas.
U zadnje dvije godine HTZ je za promociju na tom tržištu uložila 27 milijuna kuna, što će se nastojati zadržati i u 2020. godini, kaže Staničić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu