Jedna od važnih tema na konferenciji Integralni gospodarski razvoj Like, koja se održava u četvrtak na Plitvičkim jezerima, bit će mogućnosti brendiranja Like.
“Današnje visokorazvijeno tržište je sofisticirano, previše je takmaca za iste kupce, zbog čega oni postaju sve zahtjevniji, pa se postavlja pitanje: zašto bi itko kupovao naše proizvode?”, komentirao nam je dizajner Marko Baus, koji se bavi brendiranjem Like,
“U globalnoj hiperprodukciji robe i usluga, gdje se svemu nastoji odrediti vrijednost, postalo je uobičajeno da se gradovi, regije i države, poput proizvoda, natječu na tržištu. U tom natjecanju često poprime izgled proizvoda, imaju ime, dodaju slogan, istaknu cijenu i reklamiraju se.
Činjenica da nešto proizvodimo ne znači da će netko drugi to kupiti. Nužno je stvaranje proizvoda, njegova imena i izgleda, tako da je relevantan točno određenoj grupi ljudi. To je brendiranje, alat koji su razvile korporacije”, napominje Baus.
“Uspješan brend jedan je od ključeva naše budućnosti, on ovisi o našoj sposobnosti da se dogovorimo, isplaniramo i provedemo, odnosno da upravljamo, Međutim, destinacija nije proizvod i nikada ne bi smjela funkcionirati isključivo po principima profitnog poslovanja. Iako je brendiranje proces koji je nastao unutar korporativnog svijeta, on nam kao metoda pomaže u ostvarenju socijalnih i gospodarskih ciljeva koje svaka destinacija ima pred sobom.
Zato ne govorimo o potrebi da se prodamo, već o potrebi da kvalitetno upravljamo. A jedan od puteva za uspjeh je integralni razvoj Like”, napominje Baus.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu