Branje grojzdja postaje novi magnet za strane turiste

Autor: Poslovni dnevnik , 28. rujan 2014. u 22:00
Ministar turizma Darko Lorencin/ Matija Topolovec/PIXSELL

Tradicijske manifestacije poput one u Pregradi postaju izvozni proizvod.

Nakon što je ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras prije tjedan dana prisustvovao na projektu Poslovni uzlet, zagorski grad Pregradu posjetio je i ministar turizma Darko Lorencin, kako bi i službeno otvorio 44. turističko-gospodarsku manifestaciju Branje grojzdja.

"Činjenica da se ova manifestacija održava 44. godinu i da se toliko dugo uspjela održati u ovakvom obimu – od sajma, izložbi, koncerata, susreta i tradicije, govori mnogo. Činjenica je da je snaga vina i gastronomije uspjela pokrenuti taj veliki žrvanj, pa je Krapinsko-zagorska županija, promovirajući se kao Bajka na dlanu, postala prepoznatljiva sa svim onim potencijalima koje ima od ranije. Prije svega mislim na toplički i medicinski turizam, ali sve veći značaj imaju i manifestacije poput ove", rekao je Lorencin, dodajući da ih treba njegovati i dalje razvijati.

Objasnio je kako se to odlično uklapa u priču "Hrvatska 365" jer je Krapinsko-zagorska županija jedna od 22 destinacije u zemlji, odnosno jedna od osam destinacija na kontinentu, koja se opredijelila za gastronomiju i aktivni odmor."Odabrala su se tržišta na kojima će se pojedine destinacije prezentirati i na tim je tržištima napravljena harmonizacija sa dosadašnjim aktivnostima i planovima HTZ-a. To je jedna vrsta priprema, budući da upravo ovih dana na sve 22 destinacije boravi veći broj novinara i agenata", zaključio je Lorencin.  

Komentirajte prvi

New Report

Close